• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Mokiia 2006
    S vali s skrev 2009-06-22 21:33:24 följande:
    Då har du lite att göra F*n FL krabbar o segar sig
    Här med
  • Kibell

God kväll!
    Efter mycket om så somande Belle i soffan. Hon skulle få se Lotta på Liseberg. Trodde hon var trött och skulle somna fort men icke. Imorogn är det upp tidigt och med mig en stund på jobbet. Sen ska vi till doktorn och kolla hennes huvudvärk. Ringde idag och sköterskan tyckte att när det gäller huvudvärk och barn så vill dom att man kollar det. Hon säger ibland att det värker och då i hela kroppen. Men hon har inte sagt nåt på dagis idag. När jag hämtade henne så gick vi och badade och inte ett ljud. Berättade när jag hämtade henne att vi skulle till doktorn och då "kom hon på" att det hade ju värkt lite idag. Så när vi cyklade hem från badet så sa hon att hon ville vara ute. "Ja om det är några ute, men du har ju ont i huvudet så då kanske du ska vara inne och ta det lugnt", sa jag. " Nä men jag har inte ont nu". Så ja jag har inte den blekaste vad det är för värk hon har. Finns den eller finns den när hon vill? Hon börjar bli snorig så jag funderar på om det kan vara bihålorna. Hon säger ju att det värker i hela kroppen. Kanske på väg att bli förkyld?

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-22 21:40:49 följande:
    För mig med...
    Då är det inte mobbing enbart mot mig då
  • Mokiia 2006
    Kibell skrev 2009-06-22 21:45:49 följande:
    God kväll! Efter mycket om så somande Belle i soffan. Hon skulle få se Lotta på Liseberg. Trodde hon var trött och skulle somna fort men icke. Imorogn är det upp tidigt och med mig en stund på jobbet. Sen ska vi till doktorn och kolla hennes huvudvärk. Ringde idag och sköterskan tyckte att när det gäller huvudvärk och barn så vill dom att man kollar det. Hon säger ibland att det värker och då i hela kroppen. Men hon har inte sagt nåt på dagis idag. När jag hämtade henne så gick vi och badade och inte ett ljud. Berättade när jag hämtade henne att vi skulle till doktorn och då "kom hon på" att det hade ju värkt lite idag. Så när vi cyklade hem från badet så sa hon att hon ville vara ute. "Ja om det är några ute, men du har ju ont i huvudet så då kanske du ska vara inne och ta det lugnt", sa jag. " Nä men jag har inte ont nu". Så ja jag har inte den blekaste vad det är för värk hon har. Finns den eller finns den när hon vill? Hon börjar bli snorig så jag funderar på om det kan vara bihålorna. Hon säger ju att det värker i hela kroppen. Kanske på väg att bli förkyld?
    Kan vara det.
  • Mokiia 2006
    S vali s skrev 2009-06-22 21:47:46 följande:
    Då är det inte mobbing enbart mot mig då
    näää här med
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-22 21:45:49 följande:
    God kväll!Efter mycket om så somande Belle i soffan. Hon skulle få se Lotta på Liseberg. Trodde hon var trött och skulle somna fort men icke. Imorogn är det upp tidigt och med mig en stund på jobbet. Sen ska vi till doktorn och kolla hennes huvudvärk. Ringde idag och sköterskan tyckte att när det gäller huvudvärk och barn så vill dom att man kollar det. Hon säger ibland att det värker och då i hela kroppen. Men hon har inte sagt nåt på dagis idag. När jag hämtade henne så gick vi och badade och inte ett ljud. Berättade när jag hämtade henne att vi skulle till doktorn och då "kom hon på" att det hade ju värkt lite idag. Så när vi cyklade hem från badet så sa hon att hon ville vara ute. "Ja om det är några ute, men du har ju ont i huvudet så då kanske du ska vara inne och ta det lugnt", sa jag. " Nä men jag har inte ont nu". Så ja jag har inte den blekaste vad det är för värk hon har. Finns den eller finns den när hon vill? Hon börjar bli snorig så jag funderar på om det kan vara bihålorna. Hon säger ju att det värker i hela kroppen. Kanske på väg att bli förkyld?
    Knepigt det där när man inte har något att "ta på" och det är inte alldeles lätt att förklara hur man mår o var man har ont när man inte är så stor.
    Hoppas att ni får ngn hjälp i morgon
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-22 21:49:15 följande:
    Knepigt det där när man inte har något att "ta på" och det är inte alldeles lätt att förklara hur man mår o var man har ont när man inte är så stor.Hoppas att ni får ngn hjälp i morgon
    Jag blir ju så nojjig när hon klagar på huvudvärk. Inbillar mig alltid det värsta. Nu lider ju jag av migrän och tydligen är det ärftligt. Hoppas inte det är det.

Bara 4 dagar kvar sen ledigt i 6 veckor!!!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-22 21:51:15 följande:
    Jag blir ju så nojjig när hon klagar på huvudvärk. Inbillar mig alltid det värsta. Nu lider ju jag av migrän och tydligen är det ärftligt. Hoppas inte det är det.Bara 4 dagar kvar sen ledigt i 6 veckor!!!
    Åh, är din semester så nära *mysigt*
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-06-22 21:52:00 följande:
    Åh, är din semester så nära *mysigt*
    Japp
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13