Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
God kväll!
Efter mycket om så somande Belle i soffan. Hon skulle få se Lotta på Liseberg. Trodde hon var trött och skulle somna fort men icke. Imorogn är det upp tidigt och med mig en stund på jobbet. Sen ska vi till doktorn och kolla hennes huvudvärk. Ringde idag och sköterskan tyckte att när det gäller huvudvärk och barn så vill dom att man kollar det. Hon säger ibland att det värker och då i hela kroppen. Men hon har inte sagt nåt på dagis idag. När jag hämtade henne så gick vi och badade och inte ett ljud. Berättade när jag hämtade henne att vi skulle till doktorn och då "kom hon på" att det hade ju värkt lite idag. Så när vi cyklade hem från badet så sa hon att hon ville vara ute. "Ja om det är några ute, men du har ju ont i huvudet så då kanske du ska vara inne och ta det lugnt", sa jag. " Nä men jag har inte ont nu". Så ja jag har inte den blekaste vad det är för värk hon har. Finns den eller finns den när hon vill? Hon börjar bli snorig så jag funderar på om det kan vara bihålorna. Hon säger ju att det värker i hela kroppen. Kanske på väg att bli förkyld?
Gick alla och sov? ![]()