• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Mokiia 2006
    Caffreys skrev 2009-06-22 19:33:40 följande:
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 19:19:43 följande: Har alltid varit med i facket och haft a-kassa men på senare år enbart a-kassa. Men pga. ev. neddragningar plus hur jag mår så kändes det som läge att gå med även i facket. Fast nu ett fackförbund med lägre avgifter än där jag var tidigare.
    mm det gäller att trygga upp saker och ting. Jag är fortfarande inte med i facket men..
  • Mokiia 2006
    Kazeer skrev 2009-06-22 19:34:54 följande:
    Det blir lättare efter den 17 juli då vi förhoppningsvis får se ett tickande hjärta på UL.
    mmm det är så underbart när man ser det lilla hjärtat picka. När jag fick blödningar med Alex så trodde jag att det var kört. När jag kom på ett UL pga det så såg jag det picka för fullt. Moders känslorna slog till med en enorm kraft.
  • Mokiia 2006

Nu har bus fröet somnat på soffan. Jag får ta och bära upp honom i sängen. Jag trodde han skulle somna tidigare men han har kämpat på.

• Kazeer
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 19:36:56 följande:
    mmm det är så underbart när man ser det lilla hjärtat picka. När jag fick blödningar med Alex så trodde jag att det var kört. När jag kom på ett UL pga det så såg jag det picka för fullt. Moders känslorna slog till med en enorm kraft.
    Innan jag blev gravid med Gustav fick jag ett MA. I vecka 10 upptäcktes det att embryot troligtvis dött redan i vecka 6. Och det var ju inget jag märkte. Därför nojar jag en massa nu.

När jag väntade Gustav gjorde jag ett UL i vecka 9+3 och det var så underbart härligt att se hjärtat .
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 19:38:03 följande:
    Nu har bus fröet somnat på soffan. Jag får ta och bära upp honom i sängen. Jag trodde han skulle somna tidigare men han har kämpat på.
    Linn somnade i bilen hem, hon höll sig dock vaken hela vägen in till Sthlm och underhöll mig med sånger
  • Mokiia 2006
    S vali s skrev 2009-06-22 19:43:07 följande:
    Linn somnade i bilen hem, hon höll sig dock vaken hela vägen in till Sthlm och underhöll mig med sånger
    Det var bra kämpat av henne Nu vet jag att jag får en tidig morgon men det känns ok när det är så underbart väder. Nu får jag lite egen tid
  • Mokiia 2006
    Kazeer skrev 2009-06-22 19:39:36 följande:
    Innan jag blev gravid med Gustav fick jag ett MA. I vecka 10 upptäcktes det att embryot troligtvis dött redan i vecka 6. Och det var ju inget jag märkte. Därför nojar jag en massa nu. När jag väntade Gustav gjorde jag ett UL i vecka 9+3 och det var så underbart härligt att se hjärtat .
    Då förstår jag att du oroar dig. Jag har lyckligtvis klarat mig från missfall genom åren.
  • S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-22 19:46:53 följande:
    Det var bra kämpat av henne Nu vet jag att jag får en tidig morgon men det känns ok när det är så underbart väder. Nu får jag lite egen tid
    Egentid är ju inte så dumt, just nu badar Linn så jag passar på att sitta här
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-06-22 19:39:36 följande:
    Innan jag blev gravid med Gustav fick jag ett MA. I vecka 10 upptäcktes det att embryot troligtvis dött redan i vecka 6. Och det var ju inget jag märkte. Därför nojar jag en massa nu.När jag väntade Gustav gjorde jag ett UL i vecka 9+3 och det var så underbart härligt att se hjärtat .
    Du ska se att det går bra. Kram
Svar på tråden Kärringmaffian del 13