• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-06-22 22:26:47 följande:
    Gick alla och sov?
    Typ

Nu ska jag umgås lite med min man en stund
  • MRSVi
    Kibell skrev 2009-06-22 22:26:47 följande:
    Gick alla och sov?
    Nej, jag blev bara utloggad.
  • Kibell
    MRSVi skrev 2009-06-22 22:32:11 följande:
    Nej, jag blev bara utloggad.
    Det blev jag med tidigare under kvällen. Typsikt FL...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Heisan

Fasen-Lynnen har sovit på sin nappflaska som har läckt över halva henne, kroppen o håret o där hon ligger i sängen.. Fasen...
    Hon kommer att se hemsk ut i morgon... O de som ska åka iväg på ett besök i morgon till en närliggande by....

O i morgon bitti har vi inget varmvatten så jag kommer vara tvungen att tvätta av henne med en handduk när hon vaknar...

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-22 22:50:08 följande:
    Fasen-Lynnen har sovit på sin nappflaska som har läckt över halva henne, kroppen o håret o där hon ligger i sängen.. Fasen...Hon kommer att se hemsk ut i morgon... O de som ska åka iväg på ett besök i morgon till en närliggande by....O i morgon bitti har vi inget varmvatten så jag kommer vara tvungen att tvätta av henne med en handduk när hon vaknar...
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-22 22:36:54 följande:
    Hej hopp i tråden!Kollade på era bilder och ni verkar ha haft en trevlig dag!!
    Ja vi hade det mysigt, skönt att få byta en lantmiljö mot en annan
  • Kazeer

God morgon!

Solsken och blå himmel. Jag är sommarklädd för första gången i år ... fick se till att ansa hårväxten på benen

Planerna för idag är att jag ska gå in till centrum och förhoppningsvis få håret klippt. Sedan ska vi nog åka till Bokskogen och gå en tur där ... och naturligtvis äta glass.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Gustav och jag har haft morgongympa till Teletubbies. Jag så igår att han har börjat följa med i deras "danser" så i morse hängde jag också på

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-23 07:57:13 följande:
    Gustav och jag har haft morgongympa till Teletubbies. Jag så igår att han har börjat följa med i deras "danser" så i morse hängde jag också på
    Det hade jag velat se
Svar på tråden Kärringmaffian del 13