Kärringmaffian del 13
Henry har tvillingar på sin sida så när jag visade "stora" mått tidigt så gick tanken om tvillingar...
Henry har tvillingar på sin sida så när jag visade "stora" mått tidigt så gick tanken om tvillingar...
tack svalis....
Dags för den här kärringen att krypa ner....nu återstår enbart 7 dagar till semester....eller 6 dagar...ska ta ut lite tid och sticka 12 på fredag lika nästa fredag... ![]()
God kvälll
VArmt varmt....vi har varit och badat i kväll vid vår lilla sjö...Wille låg i som en annan fisk...
Såg på text tv att ett liten flicka på 1 år dött i en bil av värmeslag i Danmark - pappan glömt lämna på dagis...lämnat bilen utanför vid jobbet....
Wille somnade bums i kväll...
...
Nu ska jag kasta mig i säng och läsa....god natt... ![]()
God kväll...här kommer en hälsning i från Sandviken....vi badar och badar....varit på marknad idag en stund sen är det bad för resten.....
Wille somnade precis som en stock.... ![]()
Mrs V: Grattis till bilden - kul!
Svalis: Härligt ni haft det - nu blir det båt ist för häst...
Kibell: M Jackson må vara speciell men han var bra - jag såg honom live för x- antal år sen i Gtb och det är den bästa konsert jag varit på....
vi har landat på Årsunda strandbads camping - härlig med lååååååååååång sandstrand och låååååååååååååång grunt...just nu spelar trubadur vid restaurangen och om jag säger lite milt så låter det S K I T....dåligt....
Nu ska jag ta och logga ur....ha det gott! ![]()