Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

God kväll.....

Nu har vi landat hemma efter en helg i Sandviken och en massa bad....super skönt...

Nu badar Wille i badkaret...och jag vill säga att vattnet blir smutsigt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nehej så var det dags för lite "nattning" här...en trött kille efter aktiv helg...

Boppie: Lyckad helg med andra ord...

Mokiia: Hoppas det håller i sig...med värmen...jag jobbar en vecka tills en så...har jag semester i 5 veckor då vill jag ha mera värme...

Heisan: Duktig tjej som hjälper mamma måla...

Kazzer: Slapp man "plocka" så var städningen ingen match...

Kibell: Nu börjar det på att bli lite svalare i alla fall...men sovrummet är kvalmigt varmt...

Svalis: Vilken tuff seglings brud....

• stora storken

Har alla semester här inne?

För mig återstår bara 5 dagar....ärdet lugnt i slutet av veckan tänker jag ta ut övertid på fredag....längtar att få vara ledig...

• stora storken

Fy  att få vattkoppor nu i värmen kan inte vara kul,,,,,

• stora storken

Dags för den här kärringen att kasta sig i säng och tänka på morgon dagen...som går i jobbets tecken... ...men,,men.....snart är även jag ledig,....

• stora storken

Kazzer: Jag försöker komma iväg och gå varje morgon - det är en skön start på dagen - men det är tungt nu när det är så varmt...ibörjan var det oxå tungt menman kommer över det...

Heisan: Oj vilket jobb. Förstår att ni satte hjärtat i halsgropen då det gäller Lynnen och fallet i vattnet.. Wille är helt tokig i vatten och har 0 respekt - jag vet att han fixar ta sig upp efter allt tränande i babysim men det är alltid otäckt då det finns andra barn som hoppar och stojar runtr om...

Svalis: Vilket fynd du gjorde.. . Klart att Linns kall hjälpa till och plocka upp...sånt där kan göra en tokig. Hur är det med Linns prickar i dag?

• stora storken

Nu så har jag bara 3 dagar kvar...jag går på lågfart om man säger så...vill ha semester NU...

• stora storken

Här är varmt......och vill ha seméster...NU...

Ska kasta Wille i säng----han är trött trött just nu....

• stora storken

God morgon.... ...här kommer en hälsning i från husvagnen och vi befinner oss just nu i Trosa havsbad...men vädret är halv dant....idag fortsätte¨r vi ner mot Kalmar...

• stora storken

God kväll....Nu har vi landat utnför Gränna. Badat och ätit gott samt tagit lite avec till kaffet... Vi tränan Wille utan blöja och det fungerar bra faktiskt...
    Här regnade det precis som himlen var öppen....men nu så är solen tillbaka...{#lang_emotions_sunny}

Svar på tråden Kärringmaffian del 13