Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

Nu är det dags att gå in och lägga sig - vi har suttit ute här...det är så vackert med solnedgång och varmt 19 grader...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

I dag var det bad igen på Öland....här kan ni se en riktig "fisk"...ibland har vi andan i halsen men vi vet också att han har god vattenvana även om han är "tuff" - många års babysim.

Klicka på bilden kan ni se då W badar...

• stora storken

I kväll är det "knök" fullt på Campingen - dom har lovat toppen väder ...med andra ord en fortsättning på de väder vi haft i några dagar...
    Vi hade tänkt åka vidare men blir nog kvar någon dag till....Wille har inte fått nog av att bada...

Svalis: Hoppas du inte blir sjuk eller rättare sagt sämre...att du får krya på dig..*kram*

Boppie: JAg säger också det...tur att man har ett barn...närman är ute så här...allt är så dyrt.... Fat bada är gratis och det är ett av W stora nöjen...

• stora storken

Nej nu ska jag försöka avsluta min bok...så spännande...

• stora storken
    S vali s skrev 2009-07-15 21:29:01 följande:
    storken: Hälsa mannen i huset, då menar jag den stora Linn hälsar till Wille o tackar för kortet
    Han hälsar tillbaka...den stora...den lilla sover...

Jo jag frågade om jag fick exponera min mans mage på FL...och vad har det för betydelse svara han...jag ser ju ut så här och sen då....
  • stora storken

Jag skulle inte exponera mig...men det är jag...och karlar är som dom är...

• stora storken

Heisan: Så kan det vara...ibland blir det skrivna ordet hårt...man tolkar mycket i det...även om det inte menas så...

• stora storken

God kväll....vi har nu landat i St. Annas skärgård - mycket vacker med usel uppkoppling till datorn....det är värre är karlssons klister....så jag hoppas att detta kommer upp och jag inte får delet i rutan....

Vi har haft underbara 2 dagar - detta är en plats jag absolut kommer att återvända till...jag har hört mycket om Annas skärgård tidigare genom en arbetskompis men det har inte blivit av att ta sig hit...men nu så...

I morgon bär det iväg hem...för att fira stora tjejen på söndag...19 år...oj vad tiden går... ...sen åker vi nog ut till Gräsön eller om det blir husvagnen igen....vi får se...det ligger öppet...jag har ytterligare 3 veckor ledigt...

• stora storken

God kväll...

Nu har vi landat hemma för att fixa med lite räkningar, 19 års fest och tvätt...sen bär det iväg igen....vet inte riktigt vart men det återstår att se framåt början av nästa vecka...

Kibell: Vilka fina bilder...

Svalis: Låter som ni haft en mysig kväll...

Mrs V: Det ser ut som även ni haft en bra dag...

• stora storken

Kazeer: Hoppas ni får en trevlig fest...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13