Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

Halloj!

Här laddar vi för 19 års fest....det blir halva släkten och vi....denna gång hoppar vi att bjuda på mat...det blir bakat...kaffe och tårta...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Här pustar vi ut i soffan efter 19 års fest...

• stora storken

En bild från idag med mina 3 goa barn..

• stora storken

DAgs förmig att kasta mig i säng... ....God natt...

• stora storken

Halloj!
    Id ag blev det till att tvätt och fixa en del.Vi har hunnit med en sväng till farmor också...nu "lurar" jag, Wille samt Petra på ta oss till U-aoch kolla på jeans åt Petra...

• stora storken
    Heisan skrev 2009-07-20 16:42:39 följande:
    Fyndade ett par Tretorn-stövlar till Evelynne på Granngården. 99:- Helt ok... Bra kvalité...
    Ett klipp....

Här har jag varit ut med mellan tjejen för att hitta jeans på rean...men vi kom hem utan...hon fortsätter leta själv...och det är mamma mycket tacksam för...
  • stora storken

Kibell: Låter som en mysig dag...

Har dom rea på Br också? Brukar dom ha det? Jag menar nu är de så mycket rea hit och dit...jag har aldrig tänkt på om man rear leksaker....bra pris brukar dom kalla det...er super price...

• stora storken
    Kibell skrev 2009-07-20 20:22:35 följande:
    Ja det var trevligt. Ja det var lite rea.
    Där ser man...

Nu har Wille stupat i säng ....han var trött och bad om att få gå och lägga sig,.....
  • stora storken
    S vali s skrev 2009-07-20 20:40:34 följande:
    kibell: Tack för en mysig stund Linn "läppglansade" sina läppar många ggr på hemvägen Ly cka till med monteringen av stallet Linn håller på att måla sin porslinsponny för fulla mugar storken: Blev det Uppsala o ngr jeans MrsV: En rabatt mindre att rensa... men du kanske å andra sidan bara har en rabatt Jag - Den där linan är för tjockPaul - Nej då det brukar vara den här tjockleken på IKEAs linor...Jag - Men jag höll ju på med gungan i morse, den där linan är för tjockPaul - Nej den är inte för tjock, det ser bara ut såJag - Den är för tjock, jag både ser och känner det. Det kommer inte att funkaPaul - Jag är 100 på att den funkar, nu tar vi den här...När vi väl kom hem började operation montering av gunga och... ojdå! Linan vi käöpte var visst för tjock *himlar med ögonen*Nåja, Paul letade fram ett annat rep så länge så nu sitter gungan på plats och jag... Näe jag känner inget behov av att säga "vad var det jag sa..." det räcker att gå runt och le

Varför känner jag igen de där....

Jag: Du kör på gång vägen rätt över Kristianstad torg..
    H: Nej...här får man köra...
    jag: nej här få man inte köra - det var skylt på gående...och känner du inte att det är farthinder på farthinder...
    H: Nej men jag vet att man får köra här...
    jag: konstigt alla tittar...till och med hela A lags bänken...

När vi väl kommer i slutet av torget...så visar det en stor skylt med bild och text: gående.

Men jag kunde inte låta bli att säga: Vad var det jag sa...
  • stora storken

Ja vad säger man om envisa karlar...tur att man inte hade husvagnen bakom när vi skuttade fram som kängurus...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13