-
Duktig...blir så avis...vill ozzå kunna sy...S vali s skrev 2009-08-02 20:39:16 följande:Paul o jag försöker komma ihåg när Linn somnade före klockan tio sist Nu har jag klipt till ett par byxor till Linn samt en liten "hätta" eller vad det nu heter - hjälmmössa brukar jag kalla dom iallafall. Ska sy en liten provmössa för att kolla storleken
-
Dags att krypa ner...W har varit orolig...växtvärk...eller drömmar...vi får väl se hur natten blir...

-
God kväll...
Hur har ni det i tråden....
-
Det är bara bra med oss....idag var dagen D för W men det har gått mycket bra...

Så kul hade han på nya dagiset...

Mycket bus och spännande på gården också...
-
Svalis: Kan nästan känna doften...
Kazeer: God natt...
-
DAgs att slänga sig i säng...
...god natt... 
-
Kibell: Nej jag börjar på måndag - enbart inskolning denna vecka eller må-ons sen bär det iväg igen...
..men ut till Gräsö denna gång.
Svalis: Man skall hållas sig "god" med grannarna...
Modesty: Jobbigt med måsten man snubblar över...
MRs V: I det här gänget brukar det vara okej att bara "hänga" på - sällan det är inbjudan om man säger så....
...hoppas hoppas du tittar över i september - då skall jag försöka hänga på,....
Här fortsätter inskolningen och idag låg det tydligen påmin lott - min man fick för sig att han måste ha egen tid....återstår att se när jag får så kallad egen tid...men men jag börjar juh jobba snart...det kanske räknas som egen tid vad vet jag....*grrrrrrrrrrr*
....i morgon skall jag in och klippa mig det kanske är den "skvätt" egen tid som frå räknas i så fall... Varför är det så svårt att ta egen tid - man skall vara som karlar bara kräva...nej då mesar man och tar på sig och ser till att alla andra runt om mår bra osv....
Slut klagat från min sida...jag får väl skylla mig själv...
-
Nu så har jag hämtat hem W från dagis - det hade gått bra..
Han längtar redan till baka. HEnry hade varit förbi C/O/L i Norrtälje men dom var på semester kommer hem i kväll...
Henry tog en tur med sin Mc....jag håller på ladda om vi skall göra något eller om jag skall dra in och klippa mig....frågan är vart man kan hitta en dropin... 
-
God kväll...
Jag har pysslat med köket idag - var i väg och köpte nya köksgardiner på Thuns och lite annat fix runt om...
....blev riktigt fint...är så nöjd...
Köpte även jeans till Wille först ett par på Thuns st 98 och sen vidare in till Gränby som är ett köpcentrum där köpte jag ett partill med "bilar" på baken...även dom ist 98 - väl hemma varW på humör för att prova....men dom var näst intill för små...och då pratar vi på längden...
...så det blir till att byta till st 104...
-
Det är dags för mig att krypa ner också...
...
God natt..