Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

Här hemma hittade vi helt enkelt inte nappen en kväll....och det gick bra natten lång...dagen efter hittade jag en under soffan då jag städade....sa inget och sen åkte vi i väg med husvagnen....vi hade en reserv med och W frågade en gång men vi sa att har du inte tagit med den så finns det ingen...okej sa han...

Nu när vi landade i lördags så hittade W en napp...han snutta lite...sn "trollade" Henry bort den....då det var dags att gå och lägga sig så fråga han men sa i nästa mening...nej mina tänder blir inte bra... ...så vi har nog slutat med napp nu... ..men han snuttar väldigt på Zebbe i mellanåt....

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Nu ska den här kärringen ta sig i säng.... ...vi får se om vi sticker ut i morgon igen med husvagnen....

• stora storken

Spelar in Prison....ska se det i husvagnen...syrran har spelat in de två tidigare... ...enligt henne var det mycket spännande...

• stora storken

God kväll på er.....

Svalis: Grattis till pris...*kul*kram*....

• stora storken

Vi har landat i Halstahammar med husvagnen.....imorgon blir det bra väder...men sensåg det inte så bra ut...vi får se om vi åker vidare ....men det såg lika dystert ut över hela landet....

• stora storken
    modestyonly skrev 2009-07-21 21:04:36 följande:
    stora storken skrev 2009-07-21 20:30:26 följande: Dit åkte vi och badade när jag var liten, den enda utomhuspoolen på nära håll (från Eskilstuna)
    Jätte fint här...vi padlade en hel del förra sommaren också...fina ströv områden uppe vid kanalen...
  • stora storken

Hej  hej...nu har vi landat hemma för att tvätta och proviantera samt ta med oss tonåringarna...i morgon drar vi till Söderfors...där finns pool....våra kompisar är redan där...

• stora storken
    S vali s skrev 2009-07-23 19:25:30 följande:
    Idag känner jag att jag håller på att få krupp Både Paul o Joakim jobbade ju sent igår och så även idag så mitt enda "pratsällskap" i två dygn har varit Linn...Inget ont om min dotter men jag börjar känna en viss desperation efter att få prata med någon vuxen, som tur är så ska vi hem till en kompis i morgon och spana in henne snya lägenhet
    Jobbigt ...de är sant att man får krupp efter ha umgåtts i x antal dygn med en 3-4 åring....jag mins då W var sjuk och man var hemma ett antal dagar...
  • stora storken

Wille har fått en helt fantastisk fantasi....och jag /gubben har mycket svårt för att hålla oss i från skratt i mellanåt...

Samt att han hej hejar alla på campingen...och hejar dom inte tillbaka säger..han till oss...ojoj...de blev fel...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13