Inlägg från: stora storken |Visa alla inlägg
  • stora storken

Kärringmaffian del 13

Näha...dags att packa och ut med båten...

Ha en bra dag!{#lang_emotions_sunny}

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Gott med kräfter juh men jag tar det nog lite lugnt med tanke på att förra året slutade kräftätandet med sjukskrivning....jag kan känna hur ont det kan göra att äta kräfter...

• stora storken

Vi har haft en underbar dag även idag som kan sammanfattas så här:

Åkt båt...

Badat X flera....

Plockat blåbär...

En liten krog runda i Öregrund och tittat på en massa häftiga båtar = Roslagsloppet..

I övrigt kan man läsa på bloggen vad som hänt...

http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-45/b116968.html

• stora storken
    S vali s skrev 2009-08-08 21:26:40 följande:
    Just ja, du hade lite otur Vi ska ha kräftskiva med grannarna om två veckor *yippey* eller nå´t sånt
    De finns juh kräftstjärtar att köpa...typ det jag gjorde men sen så kunde jag inte undgå att låta mig lockas av kompisens eget hovade kräftor...detta år ska jag hålla mig till mina egna "kräftstjärtar"...
  • stora storken

Här börjar det bli mörkt nu...och månen är "full"...jätte vackert...speglar sig i vattnet...

• stora storken

Nu så har vi landat hemma....ska ladda för morgondagen...jobb.. ...varit och köpt busskort...ska börja ta mig i kragen och åka buss...svårt med parkeringar i U-a och ännu värre nu när dom byggt bort en av parkeringarna bredvid jobbet....men jag skall inte klaga...det fungerar jätte bra med buss nu när W börjat dagis här ute och vi inte behöver köra honom...

• stora storken

HEisan: Jobbig med sjuka djur...*kram*...

Svalis: Blir till att tänka om men "mysen" var väl ett bra namn... Jo jag brukar ofta tänka som så när jag är på semester och finner en vacker vy/stund eller vad det kan vara....detta skall jag tänka på i höst/vinter när jag stressar....och måste ner i varv..

Mrs V: Låter som en skön dag... ...det finns alltid folk till allt även i trafiken...

Modesty: Fy vilken tur att du var där..{#lang_emotions_surprised}

Det som varit skönast med min semster har faktiskt inte varit alla vackra minnen, bad, vyer osv...utan att jag har hittat tillbaka och börjat sova igen...jag har varit för stressad att sova...det har blivit max 5 timmar så där....så jag har trott- jamen det klarar jag mig på men så har man varit Trött/less/orkeslös....men nu´när man sovit minst 7-8 timmar och då i sträck har man känt sig utvilad....en känsla det var länge sen jag upplevde....hoppas bara jag får behålla den...

• stora storken

God kväll...

Nu så sover lille man...ska snart göra det samma...ladda för morgondagen...

KAzeer: Klart ni ska ha husvagn...Wille var oxå lite si och så då vi åkte husvagn i början men nu så tjatas det....och dom sover SÅ bra och även en annan i husvagn...

Svalis: Skönt att få lite egen tid...

Msr V: Slapp kväll med andra ord...

Jag har gått igenom väska + almanackan för i morgon - tur att jag skrev upp alla lösenord mm till alla system - jag kom inte håg ett enda.. Det såg "peppar" peppar" lugnt ut i morgon...
    Jag passade även på att rita in stäck över en vecka till att börja med i okt - då ska jag vara ledig... ..tittade även på julen hur man skall förlägga sin ledighet..

• stora storken

Jul är mysigt...

Så här avslutade vi semestern....:

BAd...och åter bad...inte många dagar vi inte badat...

Mormor och Willebloggar...

SEn sa vi adjö för denna gång till ett vackert Gräsö....

När vi väl kom hem var det tvätt och tvätt...som väntade...

• stora storken

Nu ska jag ta och slänga mig i säng...kanske tänka på vad man skall packa med sig samt ha på sig...de duger väl inte med badkläder i morgon...

Svar på tråden Kärringmaffian del 13