• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Vi har haft en trevlig dag, tog en vända på stan efter lunch, o barnen köpte varsitt pussel. Sen tittade vi in på en välgörenhetstillställning för ett ålderdomshem, o det första vi såg var ett lottstånd, med en massa kul o en del mindre kul priser, så vi köpte fyra lotter som Anton fick öppna. "Om du vinner whiskyn får du tio pund" sa maken. Anton vecklade ut första lotten, o vann whiskyn. Makens min var obetalbar.
    Sen var det ett tält med reptiler, så Anton fick hålla ett par ormar, Alice klappade en av dem också. Efter det gick Anton på party, maken till jobbet, o jag o Alice slappade ett tag, o åt sen middag på McDonalds. När vi hämtade Anton på partyt var de i full färd att slå sönder en pinata... alltså, att ge en käpp till en bunt sexåriga pojkar, uppmana dem att slå sönder nåt, o sen låta dem få de belöningar som trillar ut, det kan ju bara bli succe.
    Nu har jag två trötta barn här som ser på tv.

• Kibell
    MRSVi skrev 2009-07-18 20:09:44 följande:
    Härliga bilder Kibban! Tror du du åker tillbaka dit?
    Jadå vi återvänder
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • stora storken

God kväll...

Nu har vi landat hemma för att fixa med lite räkningar, 19 års fest och tvätt...sen bär det iväg igen....vet inte riktigt vart men det återstår att se framåt början av nästa vecka...

Kibell: Vilka fina bilder...

Svalis: Låter som ni haft en mysig kväll...

Mrs V: Det ser ut som även ni haft en bra dag...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • stora storken

Kazeer: Hoppas ni får en trevlig fest...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s

MrsV: Jag hade gärna sett M´s min när Anton vann whiskeyn
    Pinata tycker jag verkar vara en kul ide - har funderat på en sån många gånger

Kibell: Du får tillvekra vkort o sälja nästa gång du åker dit - superfina bilder

kazeer: Hoppas att mamma din blev prdentligt firad

storken: Var befinner ni er nu Kanske har du skrivit det, bara jag som skummat igenom som snabbast

Vi har varit hos grannen på 50årsfest
    Varken Paul eller jag hade ngn större lust att gå dit men det var riktigt trevligt
    Linn hade hur kul som helst och roade sig gott på egen hand med att springa runt i deras trädgård, prata med alla som hade lust att svara på frågor och bara vara allmänt charmig
    Självklart så var det både tipsrunda och femkamp *yippey* eller inte
    Nåja, laget som jag var med i vann 5kampen iallafall och alla som var med i det vinnande laget fick varsitt paket - i mitt paket fanns en rätt cool tårt/kakspade
    Vid halvtio var Linns energi slut och eftersom partyt började redan klockan 16 tyckte vi att det var helt ok att lämna festen så tidigt

• S vali s

storken: Nu har jag läst lite noggrannare Skönt att landa hemma ett par dagar

• S vali s

Ikväll konstaterade jag att en krogrunda numera skulle bli väldigt billig för min del - efter ett glas skumpa, ett 1/2 glas Sangria ( eller hur det nu stavas ) o ett glas vin så började jag känna mig lätt berusad

• MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-18 22:53:06 följande:
    Ikväll konstaterade jag att en krogrunda numera skulle bli väldigt billig för min del - efter ett glas skumpa, ett 1/2 glas Sangria ( eller hur det nu stavas ) o ett glas vin så började jag känna mig lätt berusad
    Billigt o bra!
  • Kibell

Jag har ätit för mycket idag så jag har gjort en Kazeer dvs kört buss...

♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-18 22:58:10 följande:
    Billigt o bra!
    Precis
    Dessutom har jag med åren lärt mig att man jan ha kul utan sprit
Svar på tråden Kärringmaffian del 13