• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-17 15:37:12 följande:
    Just det, på planet hem satt förbundskaptenen i hockey, Bengt-Åke Gusatfsson, abkom oss

Jag undrar om jag hade känjt igen honom

Så typiskt, hela den här veckan har Linn sovit till nio-tio om mornarna och sen varit vaken till nio-elva på kvällarna, därför bestämde vi oss för att det var helt ok att gå på kvällsföreställningen av IceAge3 nu ikväll dvs 18:30
    Trots att Linn somnade elva igårkväll så vaknade hon tio över åtta i morse, hon har inte sovit något under dagen så gissa en som börjar bli trött nu
    Nåja, hon får väl somna på bio då - har man lovat att gå på bio så funkiar det inte att säga att man får gå en annan kväll istället så att hon får lägga sig tidigt
  • Caffreys
    S vali s skrev 2009-07-17 16:26:18 följande:
    Middag jag antar att det blir "asiaten" för vår del Vi ska se IceAge3 nu klockan halvsju och sen blir det sen middag 
    När jag och kompisen var och såg på Iceage3 så tyckte Amelie och hennes kompis att den var lite läskig. Bara en liten förvarning. Var lite läskiga dinosaurer med. En med röda läskiga ögon
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-17 16:26:18 följande:
    Middag jag antar att det blir "asiaten" för vår del Vi ska se IceAge3 nu klockan halvsju och sen blir det sen middag 
    Vi ska se den vid en regnig dag
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Nu har vi handla t lite fredags gott. Jag ska ut och se vad det blev av Belle.

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi

Jag hittade en död liten fågel under min säng! Så jag stängde sovrumsdörren, eftersom maken var på ingång, mötte honom i dörren o manade upp honom till sovrummet. Han tog modigt upp det hopknycklade papperet, o sa något om glasögon. Hmpf. Men det såg ut som en fågel. Definitivt.

• Caffreys
    MRSVi skrev 2009-07-17 17:30:38 följande:
    Jag hittade en död liten fågel under min säng! Så jag stängde sovrumsdörren, eftersom maken var på ingång, mötte honom i dörren o manade upp honom till sovrummet. Han tog modigt upp det hopknycklade papperet, o sa något om glasögon. Hmpf. Men det såg ut som en fågel. Definitivt.
  • stora storken

God kväll....vi har nu landat i St. Annas skärgård - mycket vacker med usel uppkoppling till datorn....det är värre är karlssons klister....så jag hoppas att detta kommer upp och jag inte får delet i rutan....

Vi har haft underbara 2 dagar - detta är en plats jag absolut kommer att återvända till...jag har hört mycket om Annas skärgård tidigare genom en arbetskompis men det har inte blivit av att ta sig hit...men nu så...

I morgon bär det iväg hem...för att fira stora tjejen på söndag...19 år...oj vad tiden går... ...sen åker vi nog ut till Gräsön eller om det blir husvagnen igen....vi får se...det ligger öppet...jag har ytterligare 3 veckor ledigt...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • Kazeer
    MRSVi skrev 2009-07-17 17:30:38 följande:
    *fniss*
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-17 17:21:57 följande:
    När jag och kompisen var och såg på Iceage3 så tyckte Amelie och hennes kompis att den var lite läskig. Bara en liten förvarning. Var lite läskiga dinosaurer med. En med röda läskiga ögon
    Jag reagerade på att den var lite "läskig" eller våldsam vilket man nu vill - Linn däremot garvade sig igenom filmen och tyckte att den var jätterolig speciellt dinobebisarna

Vi åt en sen middag på "asiaten", Linhn o jag körde sushi -perfekt middag efter att ha moffat popcoren under bion
Svar på tråden Kärringmaffian del 13