• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Kazeer
    S vali s skrev 2009-07-18 22:53:06 följande:
    Ikväll konstaterade jag att en krogrunda numera skulle bli väldigt billig för min del - efter ett glas skumpa, ett 1/2 glas Sangria ( eller hur det nu stavas ) o ett glas vin så började jag känna mig lätt berusad
    Ha ha, det låter som jag. Fast för mig hade ett glas skumpa räckt Sangria och vin ovanpå skumpan och jag hade somnat under bordet

Jag vågade pröva att dricka ett litet glas Coca Cola till middagen igår och det gick bra *lycklig*
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-19 08:57:44 följande:
    God morgon!Jag sov till halv nio idag men kan med lätthet sova ett par timmar till. Jag känner mig förkyld - näsan är täppt, huvudet tungt, men det känns ändå inte som en förkyning.Gustav somnade klockan tio igår kväll ... och gick upp klockan sex i morse. Han sov 2,5 timme mitt på dagen igår men sedan var det full rulle hela dagen. Han var ute i trädgården. Mormor och morfar var här samt en väninna till mormor. Han hade fullt upp. När det var dags att äta var han trött men skötte sig ändå nästan exemplariskt  Vi hade ett trevligt och enkelt firande av min mammas födelsedag. Kräftor med vitlöksbröd och västerbottenost till förrätt. Grillad kycklingfilé och laxfilé med kokt potatis och en kall sås och en grönsallad till huvudrätt. Och det hela avslutades med jordgubbar med vaniljglass alt grädde.
    Låter som en trevlig dga med mycket gott att äta
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Mats vill ha några timmar för sig själv idag för att kunna jobba med sin inlämningsuppgift och sin hemtenta. Gustav och jag ska åka och hämta mormor i Lund och sedan åker vi till morfar i Malmö. För någon vecka sedan fanns det en artikel i Sydsvenskan om Malmös temalekplatser och vi tänkte gå till någon/några av dem.

• Kazeer
    Kibell skrev 2009-07-19 09:06:03 följande:
    Har ni bra väder idag Kazeer?
    Nja, det är mulet och det finns risk för lite regn. Cirka 20 grader.

hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

(Gustav hjälper till)
  • Kazeer

kmkijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

(Gustav tycker att datorn är jätterolig. Nu ska vi äta frukost).

• Kibell
    Kazeer skrev 2009-07-19 09:08:43 följande:
    Nja, det är mulet och det finns risk för lite regn. Cirka 20 grader.hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh (Gustav hjälper till)
    Hej hej Gustav!
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • S vali s

God morgon {#lang_emotions_smile}

Hoppas ni får en trevlig dag vare sig det ska besökas lekplatser eller rensas ogräs eller vad man nu hittar på.
    Vi ska först till IKEA och sen till syrran så att Linn får rida i sen ska vi g´ha hennes hund med oss hem

Den late får brått när det blir kväll
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-19 09:41:05 följande:
    God morgon Hoppas ni får en trevlig dag vare sig det ska besökas lekplatser eller rensas ogräs eller vad man nu hittar på.Vi ska först till IKEA och sen till syrran så att Linn får rida i sen ska vi g´ha hennes hund med oss hem
    Hoppas allt går bra med hunden!
  • Kibell
    S vali s skrev 2009-07-19 09:41:05 följande:
    God morgon Hoppas ni får en trevlig dag vare sig det ska besökas lekplatser eller rensas ogräs eller vad man nu hittar på.Vi ska först till IKEA och sen till syrran så att Linn får rida i sen ska vi g´ha hennes hund med oss hem
    Fullt hus med andra ord
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Kärringmaffian del 13