• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-18 00:39:55 följande:
    Sen har vi ju utvecklats var för sig. När hon bodde i Sverige var vi väldigt lika. Nu tycker vi inte fullt lika lika i saker och ting. Hon har ju anpassats sig efter sitt liv och kulrut där. Vi har varit "bästisar" sen -86
    Många ggr blir det nog så att man dras åt olika håll oavsett om man varit bästa vänner. Inte för att man vill det men det blir bara så.
  • S vali s
    Kibell skrev 2009-07-18 00:37:10 följande:
    Nu börjar det bli dags att sova. Tänkte försöka vara uppe innan kl 09 imorgon
    Låter som en bra förutsättning

jag ska ochså krypa till sängs

natti natti
    Den late får brått när det blir kväll
  • Kibell
    Caffreys skrev 2009-07-18 00:42:58 följande:
    Många ggr blir det nog så att man dras åt olika håll oavsett om man varit bästa vänner. Inte för att man vill det men det blir bara så.
    Men vi är fortfarande bästa vänner men med lite olika syn på saker. Inte som förr då vi alltid tycket lika ;.)
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Caffreys
    Kibell skrev 2009-07-18 00:49:40 följande:
    Men vi är fortfarande bästa vänner men med lite olika syn på saker. Inte som förr då vi alltid tycket lika ;.)
    Det var så jag menade, man kan fortfarande vara vänner men man utvecklas lite åt olika håll
  • Caffreys

Ska också ta och sova. Blev inget packat idag för jag kom på en massa grejer jag var tvungen att göra. Skicka in läkarintyg till jobbet plus ett papper från a-kassan (håller på och byter), papper till försäkringskassan samt till ett fackförbund jag ska gå med i. 4 brev totalt blev det.

• MRSVi
    Caffreys skrev 2009-07-18 00:54:52 följande:
    Det var så jag menade, man kan fortfarande vara vänner men man utvecklas lite åt olika håll
    Jag har nog utvecklats ifrån de flesta mina, men å andra sidan får man ju nya...
  • Caffreys

God natt alla!

Och hörs vi inte i morgon så får alla ha en trevlig helg. Jag planerar att dra vid 10 senast.

• Kazeer

God morgon!

Mulet och regnigt är det idag. Gustav kom och väckte mig vid 6-tiden men det har ändå blivit närmare åtta timmars sömn i natt. Jag har sovit betydligt bättre i natt än igår natt, då jag drömde om häftiga blödningar och for omkring som en galning i sängen

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Boppie: Hoppas det blir en härlig vecka i skärgården!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13