• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

God morgon.
    Mulet o blåsigt här, blä.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-07-18 00:54:52 följande:
    Det var så jag menade, man kan fortfarande vara vänner men man utvecklas lite åt olika håll
    Det är ju det som är det sköna med riktigt goa vänner, även om man utvecklas åt olika håll så fortsätter man att vara vänner
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-18 00:57:42 följande:
    Jag har nog utvecklats ifrån de flesta mina, men å andra sidan får man ju nya...
    Nya vänner är inte helt fel
  • S vali s

God morgon kanske man ska säga

Natten har varit... ja lite trång
    Paul, jag, Linn & Bosse i en o samma säng. I vanliga fall brukar jag inte ta så stor hänsyn till Bosse när han ligger i vår säng men eftersom han är lite missnöjd med sin "lillasyster" Mysan så försökte jag låta bli att sparkas så mycke så han skulle känna sig omtyckt

• Kibell

God morgon!
    Solen skiner.
    Belle, ja hon började genast gnälla när hon vaknade Jag tror hon har pms eller nåt Hon står i köket och gnäller om att jag ska hämta stolenb till henne så hon kan nå tepåsarna. Hon får banne mig själv hämta en stol om hon ska ha nåt. Annars kan jag ta ner men det får jag inte heller...

♥Älskar min Isabelle♥
  • MRSVi
    S vali s skrev 2009-07-18 09:30:22 följande:
    God morgon kanske man ska säga Natten har varit... ja lite trång Paul, jag, Linn & Bosse i en o samma säng. I vanliga fall brukar jag inte ta så stor hänsyn till Bosse när han ligger i vår säng men eftersom han är lite missnöjd med sin "lillasyster" Mysan så försökte jag låta bli att sparkas så mycke så han skulle känna sig omtyckt
    Vore han riktigt missnöjd skulle han nog inte sova med er.
  • S vali s
    MRSVi skrev 2009-07-18 09:32:41 följande:
    Vore han riktigt missnöjd skulle han nog inte sova med er.
    Näe han skulle ju inte det
    Igårkväll brydde han sig inte nämnvärt om sin skugga, hon fick följa honom utan att ha fräste.

Vi garvade lite rått när katterna satt vid Mollys vattenskål, efter att ha suttit där o blängt på varandra ett tag släppt Mysan Bosse med blicken och började dricka, då sopade Bosse till Mysan i huvudet med sin ena tass och gick sen därifrån - det såg rätt roligt ut o stackars Mysan fick rätt mycke vatten i ansiktet
    Bosse såg himla nöjd ut
  • Kibell

God morgon!
    Hmm undrar vart mitt ilägg tog vägen som jag skrev för ett tag sen

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kibell

Kanske man skulle ta och hitta på något denna dag

♥Älskar min Isabelle♥
  • Kazeer

Gustav har lekt ute i regnet i närmare tre timmar. Jag har varit och handlat. Snart ska jag hämta morfar på stationen. Han får säga vad han vill men jag tänker inte låta honom gå i regnet.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13