• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • S vali s

Den här måndagen har varit ett "problem" för oss ett tag eftersom jag var inställd på att jag skulle jobba kväll och Paul har et möte på jobbet och inte kan vara hemma förns efter sex ngn gång och Linn skulle hämtas fem på dagis.
    Anna har ju varit vår "livboj" tidigare vid såna här tillfällen, nu löste sig det hela till slut med att Joakim skulle ha hunnit hem innan jag åkte så han skulle passa Linn en stund.

Nåja, nu har jag pratat med jobbet. Hon bara garvade "sånt händer" och med tanke på att jag varit sjuk så är det ju inmte underligt att jag kommit ifrån schemat och kollen på vilken vecka det är...
    Det ´jobbiga i det hela är att när jag tittar i almanackan nu så står det 7.30-13.30, jag har helt enkelt kollat på fel vecka i almanackan ända från början....

Men men nu är ju Linn sjuk så det spelar ingen roll, jag hade ändå inte kunnat jobba. Hennes prickar var myggbett eller några andra bett, dom är iallafall borta nu  

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-15 07:49:36 följande:
    Gustav har precis sett till att det finns mat i Stellas skål. Nu knaprar han på en bit torrfoder. Jag undrar om det är hans sätt att tala om att han är hungrig...?

Linn beställde nudlar till frukost
    Jag försökte avstyra men hon var väldigt bestämd över att hon ville ha nudlar...
  • MRSVi

God morgon.

Mina barn planterade bönor i en stor bytta, o nu har de börjat komma upp, de växer ett par cm varje natt!

• S vali s
    MRSVi skrev 2009-06-15 08:40:55 följande:
    God morgon.Mina barn planterade bönor i en stor bytta, o nu har de börjat komma upp, de växer ett par cm varje natt!
    Kul

Linns kalebasser börjar visa sig - eller rättare sagt av tio frön verkar det bli två som har tagit sig
  • Caffreys

*GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR*

Dom har försökt sno min bil under helgen.

• S vali s
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:00:41 följande:
    *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR*Dom har försökt sno min bil under helgen.
    Fy f*n var irriterande
    Har dom förstört mycke
  • Kazeer
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:00:41 följande:
    *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR*Dom har försökt sno min bil under helgen.

Är den användbar?
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • Kazeer

Nu ska jag börja göra oss i ordning. Det är tråkigt att vara hemma, så Gustav och jag åker till Lund för att äta lunch med min mamma.

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • modestyonly

Gomorron!!
    Nu är jag trött på alla sjuka människor, eller rättare sagt på att alla är sjuka! Jag behöver jobba, annars får jag inte en lön som jag kan leva på nästa månad!! Ska jobba imorgon, men vet inte ens om J kan ta Oscar och han hostar för mycket för dagis och behöver dessutom "inhaleras" regelbundet!!

Idag är det bara molnigt än så länge, har vattnet tagit slut däruppe??

• modestyonly
    S vali s skrev 2009-06-15 07:42:23 följande:
    God morgon Blev precis väckt av jobbet - Hej, skulle inte du jobba idag?Jag är helt schemavill, trodde att jag jobbade kväll... *pinsamt*Linn är förkyld o inte dagsiredo o vi tyckte att det var kanon att jag jobbade kväll så jag slapp vabba - nu blev det vabb hursomhelst men som sagt pinsamt....
    Jag har varit så invaggad i säkerhet eftersom jag var långledig i helgen att jag inte ens tänkt på att jag ska jobba kl 7 imorgon bitti!!
Svar på tråden Kärringmaffian del 13