Kärringmaffian del 13
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
Dags för ny tråd mina kära vänner
www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 
Här tjattrar vi om stort & smått
Den här måndagen har varit ett "problem" för oss ett tag eftersom jag var inställd på att jag skulle jobba kväll och Paul har et möte på jobbet och inte kan vara hemma förns efter sex ngn gång och Linn skulle hämtas fem på dagis.
Anna har ju varit vår "livboj" tidigare vid såna här tillfällen, nu löste sig det hela till slut med att Joakim skulle ha hunnit hem innan jag åkte så han skulle passa Linn en stund.
Nåja, nu har jag pratat med jobbet. Hon bara garvade "sånt händer" och med tanke på att jag varit sjuk så är det ju inmte underligt att jag kommit ifrån schemat och kollen på vilken vecka det är...
Det ´jobbiga i det hela är att när jag tittar i almanackan nu så står det 7.30-13.30, jag har helt enkelt kollat på fel vecka i almanackan ända från början....
Men men nu är ju Linn sjuk så det spelar ingen roll, jag hade ändå inte kunnat jobba. Hennes prickar var myggbett eller några andra bett, dom är iallafall borta nu
God morgon.
Mina barn planterade bönor i en stor bytta, o nu har de börjat komma upp, de växer ett par cm varje natt!
*GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR*
Dom har försökt sno min bil under helgen.
Nu ska jag börja göra oss i ordning. Det är tråkigt att vara hemma, så Gustav och jag åker till Lund för att äta lunch med min mamma.
Gomorron!!
Nu är jag trött på alla sjuka människor, eller rättare sagt på att alla är sjuka! Jag behöver jobba, annars får jag inte en lön som jag kan leva på nästa månad!! Ska jobba imorgon, men vet inte ens om J kan ta Oscar och han hostar för mycket för dagis och behöver dessutom "inhaleras" regelbundet!!
Idag är det bara molnigt än så länge, har vattnet tagit slut däruppe??