• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • Caffreys
    Kazeer skrev 2009-06-15 10:06:17 följande:
    Nu ska jag börja göra oss i ordning. Det är tråkigt att vara hemma, så Gustav och jag åker till Lund för att äta lunch med min mamma.
    Ja som tur är förstörde dom inte tändningslåset helt och inte heller rattlåset. Men nu får den stå olåst. Får bara plocka ut bilbarnstolen.
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:00:41 följande:
    *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR* *GRR*Dom har försökt sno min bil under helgen.
    Fy fan vad irriterande!!
  • modestyonly
    MRSVi skrev 2009-06-15 08:40:55 följande:
    God morgon.Mina barn planterade bönor i en stor bytta, o nu har de börjat komma upp, de växer ett par cm varje natt!
    Oscar planterade paprikafrön på dagis, jag har inte haft ihjäl dom ännu, dom har till och med växt!!
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-06-15 10:13:08 följande:
    Fy fan vad irriterande!!
    Jag skulle ha godlust att slå ett basebollträ i huvudet på den som gjort det.
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:14:42 följande:
    Jag skulle ha godlust att slå ett basebollträ i huvudet på den som gjort det.
    Sätt in en annons..
    "Du som försökte sno min bil, kom hit ska jag slå skallen av dig"
  • S vali s
    modestyonly skrev 2009-06-15 10:18:29 följande:
    Sätt in en annons.."Du som försökte sno min bil, kom hit ska jag slå skallen av dig"

moddan: Trist med sjukdomar, jag tycker att ni har haft nog nu
  • Caffreys
    modestyonly skrev 2009-06-15 10:18:29 följande:
    Sätt in en annons.."Du som försökte sno min bil, kom hit ska jag slå skallen av dig"
    Misstänker att de som gjort det lever i bottenskiktet, pundare av nått slag.

Funderar på att skaffa en dekal. " I support Hells Angels" . Fast då kanske jag får Bandidos på mig.
  • modestyonly
    Caffreys skrev 2009-06-15 10:24:06 följande:
    Misstänker att de som gjort det lever i bottenskiktet, pundare av nått slag.Funderar på att skaffa en dekal. " I support Hells Angels" . Fast då kanske jag får Bandidos på mig.
    Svårt val
  • Mokiia 2006

Tjena tjejer :) Tror jag blivit FB beroende

• S vali s
    Mokiia 2006 skrev 2009-06-15 11:07:36 följande:
    Tjena tjejer :) Tror jag blivit FB beroende
    Lätt hänt

Försökte mig på en liten promenad... Linn ville absolut ut och gå men efter en kort bit orkade hon inte längre och jag vägrar bära så vi vände hemåt...
    Nu är det soffan i film som gäller
Svar på tråden Kärringmaffian del 13