• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • stora storken

God em....

Nu har vi landat i från Enköping...Petra har gjort magnetröntgen av fötter...och vi passade på att ta en titt till husvagnsfirman som ligger strax utanför....sen satte vi Petra på bussen för att fortsätta till kompisar på landet utanför Örsundsbro...fika och snack... ...vi ska fira midsommar ihop.. ...alltid massor att prata om...super trevligt... Ser frm mot midsommar...

♥♥♥Att vara en smula barn det är att vara verkligt vuxen♥♥♥
  • S vali s

stora storken: Får ni vänta på svaren om Petras fot eller fick ni något besked direkt

Midsommar Jag ska jobba kväll på midsommarafton men sen är jag långledig i fyra dagar
    På midsommardagen åker vi ut till Linns fadder, han och hans syskon har varsin sommarstuga på en tomt alldeles intill vattnet *mysigt*
    Vi brukar fira midsommarafton där i vanliga fall men eftersom jag jobbar får vi "fira" på lördagen istället - helt ok för min del, då hinner man ungås lite ochså
    På midsommar är det så mkt folk så man hinner mest bara småprata lite

Linn ligger på soffan o sover och har så gjort i två timmar, jag har precis skjutsat in en fiskgratäng i ugnen och väntar på att maken ska komma hem

• stora storken

Svalis: Nej svaret går till husläkaren...så vi får vänta någon vecka....

Henry och Lina stack ut och övningskörde....nu sitter vi och tittar på Bollibompa...

• Caffreys

Hej hå!

Efter jobbet blev det tvättstugan, hann med middag undertiden tvätten torkade. Nu ska jag strax stoppa ner Amelie i ett bad, fixa hennes matsäckk inför morgondagen. Dagis ska nämligen till Malmköping för att besöka Sagostigen, dom åker vid 8 och är tillbaka runt 17.

• stora storken

här är det oxå dags för Wille att krypa ner i badet...

• S vali s

Boppie: Sagostigen som är så mysig
    Jag var dit med Linn förra året och har även varit där x antal ggr när jag själv var "liten"
    Hoppas att vädrets makter är på barnens sida så att dom slipper regn

• Heisan

Här skiner solen o mina planer på att få Lynnen i säng funkar inte.. Hon ska vara ute med Emma i trädgården...

• modestyonly

Dags för sängen, börjar 7 imorgon, begynnande förkylning, snorar och är irriterad i halsen, inte kul eftersom jag hade tänkt hälsa på pappa imorgon kväll...

Men man får se hur det artar sig..natti natti..

• Kazeer

Jag ska också gå och lägga mig. Gör ett nytt försök att komma iväg till jobbet i morgon.

God natt!

Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
Svar på tråden Kärringmaffian del 13