• S vali s

Kärringmaffian del 13

{#lang_emotions_heart}Så var det dags för Kärringmaffians tråd nr 13 {#lang_emotions_heart}

Här tjattrar vi om stort & smått

Den late får brått när det blir kväll
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-06 20:17
    Dags för ny tråd mina kära vänner

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m47039146.html
  • Svar på tråden Kärringmaffian del 13
  • MRSVi

Vi har varit runt stan en sväng, men handlade bara tråkiga saker...

• S vali s

Linn och jag ligger på soffan och tittar på Bolt
    snart kan jag filmen både framlänges o baklänges

• Kazeer
    S vali s skrev 2009-06-15 13:33:55 följande:
    Linn och jag ligger på soffan och tittar på Bolt snart kan jag filmen både framlänges o baklänges
    Det är så jag känner angående Teletubbies ... eller som Gustav kallar dem "Bäääbiss".
    Gustav 2007.03.08 ♥ ME+KZE 2002.03.28
  • MRSVi

Tänk att vara så lätt att man kan sitta på en uppblåst ballong utan att den går sönder... Alice har desperat försökt poppa ballonger genom att sitta på dem, utan framgång.

• S vali s
    Kazeer skrev 2009-06-15 13:36:18 följande:
    Det är så jag känner angående Teletubbies ... eller som Gustav kallar dem "Bäääbiss".
    Hellre Bolt än Teletubbies

MrsV: Stackars Alice, mamma får väl hjälpa till att panga ballongen
  • Heisan

Mokiia 2006 skrev 2009-06-15 11:07:36 följande:

Tjena tjejer :) Tror jag blivit FB beroende
    Välkommen i gänget
  • Heisan

Boppie-jobbigt med bilen.. Min blev stulen samma dag som jag skulle flytta till skåne..

• Heisan

Har varit i stallet o i skogen.. Jag kan ju säga att jag är grymt trött på flickor i puberteten...
    *grrr* Hur fasen ska man stå ut..

Nu är det dags att hämta Lynnen o sedan ska Emma till dagis o åka båt o grilla-de har avslutning för de som slutar o börjar skolan..*L*

• S vali s
    Heisan skrev 2009-06-15 15:30:52 följande:
    Har varit i stallet o i skogen.. Jag kan ju säga att jag är grymt trött på flickor i puberteten...*grrr* Hur fasen ska man stå ut..Nu är det dags att hämta Lynnen o sedan ska Emma till dagis o åka båt o grilla-de har avslutning för de som slutar o börjar skolan..*L*
    Pubertetsbrudar som hänger i stall är väl för underbara... iallafall näör dom sover
    Spännande med avslutning - barnen börjar bli stora

Linn o jag har en seg eftermiddag, vi har typ legat i soffan ett par timmar och är nu inne på andra svängen Bolt sen lunch
    IBland hoppar Linn upp och leker en stund, nyss försökte hon köra igång sin bror men han hajjade inte riktigt hur ett ridspö kunde fungera som munskydd för röken
    Bara att spana på Bolt så klarnar allt blev mitt svar
Svar på tråden Kärringmaffian del 13