• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • mammaninna
    FruPuffen skrev 2009-06-12 20:17:15 följande:
    Mamma: Om jag vågar så vågar du med
    Hur länge tror ni det dröjer innan man får veta sitt lösenord på mailen till tradera? Hade glömt det och vill buda nuuu
    brukar man inte få sånt direkt?
  • M  i  a

Anton - sommarens söta har jag och den är lika grym som Leilas A piece of cake! underbara bilder, har redan testat lite ur den.

kaktus - finfin lägenhet, mysigt med köket i femtiotalsstil. tänk vad fint det kan bli med lite piff.

lina o misak - hihi, först nu läser och ser jag att ni redan visat mina lampor.

tack anton!

frupuffen - tror det kommer omgående. kolla i spam om du inte får det direkt.

• M  i  a

Hihi, idag har jag sytt sängkläder till en liten docksäng som min farfar gjorde för många år sen (redan vitmålad haha). Men innan ni frågar - NEJ ingen bebbe på gång men inväntar Mailegkaniner till butiken

• FruPuffen

Nej vad konstigt, inget lösenord, inte i spam heller.. måste ha gjort något fel
    Mia: Fiiina lampor

• misak
    mwe skrev 2009-06-12 15:23:12 följande:
    Tänkte bara tipsa om en av mina favoritdesigner från just England, Caroline Zoob. Hon arbetar i allt från keramik till textil och här är länken till hennes hemsida/ webshop www.carolinezoob.com/shop/ . Tyvärr kan man inte beställa till Sverige, men har man turen att känna någon i UK el någon som åker dit då och då kan man ju göra en beställning om man vill...
    Jag har bestämt för mig att en nätbutik säljer hennes keramik med blommor på
    www.countrystyle.se

Mia: Ja, var kan man köpa "dina" lampor?

Anton: Om du vill bli av med en eller två av dina lampor så inboxa mig Du har all rätt till tröstshopping! Jag har precis lagt min lille son som är full med vattkoppor, resten av familjen är på studentskiva, kanske jag också ska tröstshoppa.

Mwe igen: Den var supersnygg i creme. Men jag fegar att beställa från utlandet.
  • mammaninna

apråpå shopping så blev det lite från Lindex rean idag, både till mig och barnen.. måste ta mig till pop oxå i veckan.. men det var kläder det..

• misak

Är det någon som vet om man kan skicka egna föremål till Ylva Skarp som hon kan skriva på?

Svar på tråden Vitt lantliv - del 3