• M  i  a

Vitt lantliv - del 3

Här diskuterar vi vårt favoritämne inredning och visar inspirerande bilder från våra egna hem. Vi ber varann om tips och råd samt umgås! Vi älskar det vita men blandar även upp den ibland med pastell á la Leila till vår och sommar och lite andra färger till övriga årstider exempelvis brunt till hösten och rött till jul. Vår röda tråd är vit men inreder lite olika, såsom lantligt, New England, Manhattan/Upper East och blandar gammalt, nytt, nött, loppis och dyrt.

Välkommen
  • Svar på tråden Vitt lantliv - del 3
  • LinaoMatilda
    Kaktus76 skrev 2009-06-12 13:45:35 följande:
    Ja lite ny färg,vit kanske?! och nya knoppar och kanske även en ny bänkskiva så blir köket som nytt!!
    Ja det blir toppen!
    misak skrev 2009-06-12 13:58:00 följande:
    Hur blanka är de egentligen i verkligheten?
    Inte så blanka som på den bilden. Det är fattigmanssilver, alltså glas med silverfärg på insidan.
  • misak
    LinaoMatilda skrev 2009-06-12 13:46:32 följande:
    Tack! Ja det tror jag. Det är house doctors. Så gillar jag house doctors lampa i industristil också, som Mia har över sitt köksbord, hemochlycka.blogspot.com
    Jag kunde inte hitta den i hennes blogg.
  • mariaw
    Anton2005 skrev 2009-06-12 10:31:37 följande:
    Jag håller på att bli lite smått tokig av alla baciller här hemma. Jag är sjuk och anton har fått ögonfluss den enda som är pigg är lilla algot och han är precis överallt så man får ju inte direkt vila.Igår fick jag boken ljust och lantligt av mamma och gud vilken härlig bok. Så den hoppas jag att jag får mer tid att bläddra i idag. Jag fick den som lite förtidig födelsedagspresent och hade även själv beställt ett x så nu funderar jag på att köpa sommarens söta ist. Någon här som har den?
    Fick igår både böckerna ljust och lantligt och sommarens söta som båda är otroligt fina och inspirerande böcker. Sommarens söta innehåller recept på en massa nya bakverk och efterrätter och flera av dem tänkte jag prova framöver... Med andra ord en bra bok om man gillar bakverk...
    När är din födelsedag?
    Hoppas ni blir friska snart!
    Själv har jag precis kommit hem från jobbet och ett besök till frissan väntar...
  • misak
    LinaoMatilda skrev 2009-06-12 14:09:46 följande:
    Ja det blir toppen!

Inte så blanka som på den bilden. Det är fattigmanssilver, alltså glas med silverfärg på insidan.
    Aha med då är de ju riktigt snygga På bilden ser de ju jätteblanka ut.
Svar på tråden Vitt lantliv - del 3