• Lyndi

***BOXER tråd***

Det var längesen jag skymtade nån boxertråd, så snickrar jag ihop en. Berätta allt om era trubbnosar!

Själv har jag en tigrerad trubbnos på 5år. Världens härligaste hund! ♥
    Han har godkänt MH, godkänt mentaltest och LP1. Vår största merit är nog dock att vi kom 3a totalt på lydnaden förra året på Boxer SM, med en snittpoäng på 9,1.

• Svar på tråden ***BOXER tråd***
  • KarinoAlex

Lyndi: Ja, vad kul o spännande! Lycka till med valp-letandet!
    Vi började leta valp i maj förra året o tänkte ha två boxrar, men nu blev det som det blev med Zeldas cancer o allt.
    Jag är jätteglad att vi köpte Izma direkt efter Zeldas bortgång. Jag saknar henne såååå mycket men izma får mig att skratta varje dag o det är kul att få lära känna en helt ny individ!

• Lyndi

Härligt att ni finner så mycket glädje i er nya boxer flicka! Men jag är inte ett dugg förvånad!!

Ja, tanken är ju att vi ska ha två boxrar... Men hm, jag vet inte hur jag ska hinna med allt..
    1 barn, 1 sambo, 2 hästar, 1 hund, högskolestudier och sen kanske ev. ett barn till i framtiden och så en boxer.. puh..

• KarinoAlex

Haha, ja men vill man så kan man!
    Det ordnar sig alltid!
    Vi vill köpa en boxer till sen när Izma vuxit till sig några år. Både jag o M är så hundintresserade så det känns som om en hund inte räcker till o då har vi 2 barn (i januari kommer nr. 3) o en massa smådjur här hemma som ska skötas också. *ler*

• Lyndi

Va härligt att det finns fler än jag då!

Vi kanske skulle ta och ses nån dag?

• KarinoAlex

Lyndi: Haha, ja boxerfolk e bäst! *ler* Och jag e djurtokig överhuvudtaget också.
    Ja, jag vill gärna träffa dig o Bacco. Har kikat efter boxrar varje gång jag varit på klubben nu!

• Lyndi

Vi är sällan på klubben.. Är inte medlem i SBK längre.. Men som sagt, de hade varit jättekul att ses!

• KarinoAlex

Lyndi: Var var det ni bodde nu igen? Område?

• KarinoAlex

Okidoki! Låter supermysigt! Är det en gård då eftersom du har hästar o så? Är Bacco med när du är ute o rider?

• KarinoAlex

Nu är det dax för kvällspromenaden med Izma! Hon är laddad o klar! *skrattar*

Svar på tråden ***BOXER tråd***