• Lyndi

***BOXER tråd***

Det var längesen jag skymtade nån boxertråd, så snickrar jag ihop en. Berätta allt om era trubbnosar!

Själv har jag en tigrerad trubbnos på 5år. Världens härligaste hund! ♥
    Han har godkänt MH, godkänt mentaltest och LP1. Vår största merit är nog dock att vi kom 3a totalt på lydnaden förra året på Boxer SM, med en snittpoäng på 9,1.

• Svar på tråden ***BOXER tråd***
  • KarinoAlex

Lyndi: Ja, vi vill ju ha många boxermännsikor här i tråden!

• KarinoAlex

Kikki06: Usch, vad tråkigt att det var Spondylos hon hade! Förstår att det är kämpigt att se henne så! *kramar om*

• Fruochmamma
    KarinoAlex skrev 2009-06-18 11:00:12 följande:
    Kikki06: Usch, vad tråkigt att det var Spondylos hon hade! Förstår att det är kämpigt att se henne så! *kramar om*
    KarinoAlex skrev 2009-06-18 10:58:01 följande:
    Lyndi: Ja, vi vill ju ha många boxermännsikor här i tråden!
    Tack för söta ord :) Ja man trodde inte att en Boxer (på nästan 5 år) kunde vara så lugn, men hon orkar helt enkelt inte. Men vi tar, som sagt, en dag i taget och myser mycket istället.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • KarinoAlex

Kikki06: Ni gör helt rätt som tar en dag i taget o ni gör ju allt ni kan för henne med daglig medicinering, besök hos sjukgymnasten o massage.
    Hur gammal är hon nu?

• Fruochmamma
    KarinoAlex skrev 2009-06-18 11:04:18 följande:
    Kikki06: Ni gör helt rätt som tar en dag i taget o ni gör ju allt ni kan för henne med daglig medicinering, besök hos sjukgymnasten o massage.Hur gammal är hon nu?
    Hon blir 5 i sommar vilket just nu är svårt att tro. Hon är mer som en 10åring.
    (¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • KarinoAlex

Kikki06: Oj, vi skrev visst samtidigt. Tråkigt att hon bara är 5 år.
    Zelda blev bara 7,5 år pga av sin cancer. Livet är orättvist!
    Ja, passa på o mys o gosa med henne så mycket ni kan. *ler*

• KarinoAlex

Kikki06: Är det nått glucosaminpreparat hon äter eller vad är det för medecin? Är eran veterinär bra?

• KarinoAlex

Här hemma är det full fart på Izma!
    Hon får boxerfnatt inne o vill vara med alla överallt hela tiden. Som tur är så gillar hon att ligga o tugga på ben också. *ler* Annars är bollar hennes favorit.
    Nyss när vi åt lunch så kom det plötsligt upp en liten trubbnos över bordkanten! *skrattar* Sen pep hon för hon ville också ha köttbulle. Det fick hon, men efter att vi ätit klart.

• Trekidz

Nu har jag oxå hittat hit...Har Tiger som fyllde 6 år i feb,tigrerad kille i sina bästa år,man kan fortf tro att han är 2 ... Ida var vi hos vet för vaccination o då gav dem det som ett nosspray- tydligen det nya!?

Ha en skön midsommar med era trubbisar

Förresten, familjen utökas i augusti här hos oss då en ny liten medlem beräknas komma till världen,Elias 2 år blir storebror..

• Lyndi

Puzzgurkan: Grattis till den kommande familjemedlemen! Va spännande!

Jag ringde om vaccination för Bacco för nån månad sen. Då visade det sig att de har ändrat rekomendationerna för vaccination, och han behöver inte få spruta förens nästa år. Det är alltså var 3e år nu...

Svar på tråden ***BOXER tråd***