• Lyndi

***BOXER tråd***

Det var längesen jag skymtade nån boxertråd, så snickrar jag ihop en. Berätta allt om era trubbnosar!

Själv har jag en tigrerad trubbnos på 5år. Världens härligaste hund! ♥
    Han har godkänt MH, godkänt mentaltest och LP1. Vår största merit är nog dock att vi kom 3a totalt på lydnaden förra året på Boxer SM, med en snittpoäng på 9,1.

• Svar på tråden ***BOXER tråd***
  • KarinoAlex

Puzzgurkan: Åhh, vad kul att ni snart får barn igen!!

Glad midsommar på er allihop!!

• Trekidz
    Lyndi skrev 2009-06-18 23:28:07 följande:
    Puzzgurkan: Grattis till den kommande familjemedlemen! Va spännande! Jag ringde om vaccination för Bacco för nån månad sen. Då visade det sig att de har ändrat rekomendationerna för vaccination, och han behöver inte få spruta förens nästa år. Det är alltså var 3e år nu...
    jaha,vi gav Tiger förra året men här har det tydligen inte ändrats då? Mysko...

GLAD MIDSOMMAR
  • Lyndi
    Trekidz skrev 2009-06-19 12:52:15 följande:
    jaha,vi gav Tiger förra året men här har det tydligen inte ändrats då? Mysko...GLAD MIDSOMMAR
    Jag tror det var nytt för i år.....?

Glad Midsommar till dig/er också!
  • Lije

Hallo, har ingen boxer för tillfället men har däremot haft världens underbaraste boxerkille. =) Tyvärr lämnade han oss tidigt, han blev bara sex år...
    Det var ett par år sedan nu, idag har vi två hundar i två andra raser men både jag och min sambo känner ett enormt "boxersug". Nu vill vi inte ha fler hundar just nu, då det räcker med två, plus ett barn och ett på väg, men när två blir en kommer vi definitivt att skaffa oss en boxer igen.

Ha en bra sommar med era hundar!

• Fruochmamma
    KarinoAlex skrev 2009-06-18 11:16:13 följande:
    Kikki06: Är det nått glucosaminpreparat hon äter eller vad är det för medecin? Är eran veterinär bra?
    Tess äter Glukosamine parallellt med anti-imflammatoriskt som hon är på tills vidare. Vetrinären & sjukgymnasten känns jätte bra. De har varit väldigt engagerade, stöttande och hjälpsamma!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Fruochmamma

Vilka kennlar / uppfödare kommer era Boxrar ifrån?

(¯`°?.¸ ღ♥ Ludvig + Larsa + Tess + mamma = sant ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Lyndi
    Fruochmamma skrev 2009-06-21 11:02:36 följande:
    Bacco kommer från kennel Brukstorpets. Vart kommer din hund ifrån?
  • Trekidz
    Fruochmamma skrev 2009-06-21 11:02:36 följande:
    Tiger kommer från Hausse kennel
  • KarinoAlex

Kikki06: Izma kommer från Hälleviks kennel.

• Lyndi

Är det någon som kan rekomendera en boxerkennel som _inte_ lägger stor vikt på utställningshundar? Jag vill ha en arbetande hund, inte en vänster varvare..

Svar på tråden ***BOXER tråd***