Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-07-18 00:01:01 följande:
    tack är Moonwalker bra? värd att köpa?Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 00:00:10 följande:
    vet inte har inte sett nån av dem ännu tyvärr
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 00:19:54 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:53:41 följande: Jag har oxå beställt den boken, på en hemsida jag inte minns va den heter. Jag har inte heller fått den fasten de va för typ 1-2 veckor sen jag skicka efter den :O
    vi beställde från samma .
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 15:28:09 följande:
    Ååh! Trodde den skulle vara mycket dyrare. Finns det ingen möjlighet att du kan ta reda på vilken sida det var? Skulle bli så enormt tacksam Eller om någon annan vet?
    här köpte både hon och jag den dock har vi ännu inte fått den ,har väl gått ca 2 veckor nu ,så jag börjar snart tror  att jag inte få någon bok
    http://antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849&t=Michael+Jackson-Moonwalk
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-07-18 15:35:01 följande:
    Jag väntar oxo på boken Va iofs snaaart en vecka sen.. Menjag hoppas att vi alla får boken snart..
    ok det är nog en vecka då sen jag beställde ,tror vi beställde samtidigt ,eftersom jag la in länken här i tråden direkt efter jag beställt boken
    Hoppas verkligen vi få den
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:44:07 följande:
    Detta hittade jag på sidan "LeveranstidNormal leveranstid är cirka 3-30 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid. Även vid beställda varor. Vi informerar vanligtvis om leveranstid om den överstiger 30 dagar."
    fast det konstigt de verkar inte uppdaterar sidan ,tror inte ett antkvariat har så jätte många böcker av varje titel
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:51:03 följande:
    AllieF - Ja den sidan som vi skickade efter Moonwalk boken.. Men denna sida är inte svensk www.borders.co.uk/dvd/michael-jackson-a-remar... och den boken skulle jag vilja ha eller de kanske tillochmed var en dvd :O
    jag har beställt den på dvd  på nån svensk shop ,tror det var beställnings vara så det dröjer nog lite innan den kommer
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 15:53:05 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-18 15:50:01 följande: Nej de verkar inte så.. Men om dem har en sida så tycker man att de ska ha så pass många böcker som folk beställer..
    nja det  brukar vara att de har några stycken av samma men absolut inte så många böcker som folk beställer ,antvikarat är ju beg böcker de har lite av varje
  • Rååsa Smurfen
    Chester Copperpot skrev 2009-07-18 16:00:01 följande:
    Good Riddance åt pedofiljäveln, är allt jag har att säga...
    finns trådar för sådana som dig ,där  du passar bätte {#lang_emotions_demon}
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 16:05:53 följande:
    Har anmält personen. Synd att det finns såna människor som inte bryr sig om att ta reda på fakta utan blint tror på allt vad media basunerar ut
    jag gjorde det okså direkt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson