Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

jag är här håller på och läser boken michael darkest hour  köpte den för 180 kr har sett den kostar ända upp till över 1000 kr

• Rååsa Smurfen

såg ang filmen jag sa att miachael spelas av någonannan att det var filmen man in the mirror som jag blandade ihop med moonwalker

• Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:30:26 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:29:34 följande: Här går det =) *ler*
    vekar gå utan länkar skulle länka till boken ju
    nu går det säkert postar detta inlägg men när jag lägger in länk så går det inte
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:30:26 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:29:34 följande: Här går det =) *ler*
    la inlägg i din gästbok där gick det bra att posta det konstigt
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:27:44 följande:
    Mm jag blev oxå helt jädra ställd när jag såg att dem hade gjort hjärt och lungräddning på honom, jag har för mig att man aldrig ger det till en person som har en puls. Och jag håller med. Man ringer oavsätt vad som händer och om man är läkare eller itne =/ Undrar vad läkaren tänkte på? Och detta med att dem inte hitta någon telefon, hade han inte en mobil? De har väl alla läkare nu för tiden Som jobbar hos folk :/
    jag läste att läkaren hade mobil men visste inte addressen riktigt så därför ville han ringa från husets telefon ,även om det inte låter rimligt i mina öon  ,eftersom det okså stod ju att det fanns en till person i huset ,den som ringde telefon samtalet  till sos .
    Känns skumt med sådan konstiga förklaringar,läste okså att läkaren förbjöd någon att ringa meddesammautan väntade typ 1 timme och under den tiden blev michael sämre och sämre .
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-17 23:51:50 följande:
    Hmm lite olika.. Men jag börjar mer o mer gilla "Leave me alone" allt mer. Och andra. Listan blir lång om jag ska skriva alla :P Rååsa Smurfen skrev 2009-07-17 23:47:07 följande: meddesammautan? :/ Och jo de väntade i 51 minuter har jag läst :/ Helt sjukt... Det som förbryllar mej så himla mycket är att läkaren inte visste adressen. Det är väl det första man tar reda på när man börjar jobba hos någon? Det känns som om den förklaringen är redan klar för att dömma honom till dråp eller liknande.
    missade nåt mellan slag där med detsamma  alltså direkt då han blev dålig så fick ingen ringa efter hjälp
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-07-17 23:57:48 följande:
    Men nu får någon reda upp det här åt mig...i filmen Moonwalker, är det Michael Jackson själv som är med eller är det en skådespelare? Ni har gjort mig förvirrad
    i moonwalker är det han själv och i  man in the mirror är det någon annan som spelar Michael
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson