Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 23:34:37 följande:
    Det verkar som om våran sorg går i vågor, idag är jag gladare, igår var jag låååååångt nere*Kram*
    Jag va skit glad igår. Nu är jag ganska nere =/ Vet inte vad. Antingen MJ eller för att jag ska börja jobba i morrn =/
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 23:38:05 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 23:36:17 följande:
    kanske en kombination av de bådaFast jag vet att om jag sätter på en viss sång, brister

Det brast för mig när de visade en snutt av You are not alone. :O Usch då brast det för mig.. Då på Minnesstunden och sen när lilla Paris talade..
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-12 23:38:48 följande:
    Har den på datorn, men letade upp den åt dig.

Du kunde ha skickat den på msn :P Blir det samma version som du har nu?? :O
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-12 23:41:14 följande:
    Jag finner fan ingen glädje någonstans... han har funnits där under hela mitt liv. Det är inte artisten jag förlorat, utan människan... Jag har aldrig någonsinn upplevt äkta jävla sorg när en artist gått bort. Hans musik har funnits där varje gång jag mått dåligt... han har alltid funnits där... o jag går runt som i ett töcken, låter dagen gå, lägger barnen, o sen sitter jag och skrattar och gråter till 2-3 på natten, somnar och hoppas det ska vara bättre i morgon, och så börjar allt om...Jag fattar inte hur jag kan må så jävla dåligt!!!Vi gick förbi biografen idag och jag såg att det kommit nya filmer, orkade inte ens glo på dom för jag är för ledsen för att se film, planera saker orkar jag inte, för jag är för ledsen... jag är vilsen
    Låt det komma ut, jag finns på msn om du vill prata.. dock ska jag gå å lägga mej.. är ganska trött :O
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 23:43:20 följande:
    Akta dig så du inte trillar ner i en depression, det är inga roliga grejer. Prata med en psykolog om det inte är bättre inom en vecka. Den kommer inte att tycka du är knäpp för att du sörjer din idol och om den gör det så är den oproffessionell och då ska du självklart byta.
    Jag försökte säga samma sak.. Men dem lyssnar inte..
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-13 11:45:39 följande:
    Hej på er!Hade tänkt att inte skriva här förrän ikväll. Men jag måste skriva en sak... Jag blir så arg när de skriver överallt att barnen visste inte att Debbie var deras mamma osv. Hon VAR ju för fan inte deras mamma! 1. Hon har träffat barnen en handfull gånger2. Hon har aldrig blivit presenterad, eller presenterat sig som mamma3. Hon ville inte ha dom i sitt liv4. Hennes djur var hennes barn5. Och sist men inte minst, hon var en surrogatmamma, som inte ville ha barnen utan GAV Michael detta för att hjälpa honom. Som så många män gör, när de blir spermadonatorer. Inte fan är dom pappor!!! Grrrr!! Ta bort henne!
    Jag håller med dig helt och hållet.. Hon har själv sagt att hon var Michaels avelssto. Ingenting mer. Så jag tkr inte hon har någon rätt att säga att hon vill ha dem tillbaka, för de kan hon inte få.. Eftersom dels så va hon som hon sa "Avelssto" och sen så gav hon upp vårdnaden om dem.
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-13 12:04:19 följande:
    Det finns en jättebra intervju med Debbie i "Living with Michael Jackson Take Two". Jag tror inte det är något fel på henne, hon är precis lika missförstådd som Michael själv. Hon har träffat barnen regelbundet och kommer fortsätta göra det nu, men kommer inte ha några andra rättigheter. Trots det tror jag familjen lyssnar på henne; t.ex. var det tack vare henne som barnens ansikten doldes. Däremot vill hon inte bli kallad mamma, för hon är inte det; de är Michaels barn.

De visste att han var känd, men ingen superstjärna. Lite skillnad. :)
    Jo men varför undanhölls det från barnen? Och jag stör mig på att media skriver fel titt som tätt. Blanket är inte 5 han är SJU
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-13 12:30:12 följande:
    Sandra, media vet inte skvatt och därför ska man inte lita på de. Om en person ska fatta att MJ är superstjärna så måste de vara äldre än 11-7. De har inte följt hans karriär, han har inte gjort mycket under deras levnadstid. Det är nog väldigt svårt att förklara och få någon att förstå hur känd en person är om de inte varit med längre. Och jag tror inte MJ skulle kalla sig själv superstjärna, han skulle nog lite blygt förklara att han sjunger och dansar och det finns människor som tycker om det han gör. hehe
    hehe joo antagligen =) Men de kommer nog förstå så småning om.. Dem behöver bara titta på alla hans Live konserter som finns på dvd =) Då förstår dem säkert.. =)
    När dem är äldre alltså..
    Småkottarna skrev 2009-07-13 12:31:19 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-13 12:22:35 följande:
    Det blev jag också irriterad över. Stod inte bara en gång utan 2 ggr att han är 5 i den artikeln.
    Eller hur.. GRR.. Läs på innan ni skriver något va?
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-13 12:43:06 följande:
    De har nog börjat förstå nu, delvis efter minnesceremonin och nu får de kanske kolla på nyheterna på tv och dyl. Om det är sant så tittade de bara på barnprogram förut. De hade sina orsaker. :)
    Jo.. Men man kan ju få hoppas på att de får bli barn och kunna leva sin aliv. Så som La Toya säger. Att de ska slänga maskerna, få gå i skolan och dylikt. Att de får titta på annat än barnkanaler och så..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson