Inlägg från: Brooke |Visa alla inlägg
  • Brooke

Vi som sörjer Michael Jackson

AllieF skrev 2009-07-13 12:56:25 följande:
    Ja, nu får man hoppas på det. Jag tror Michael skulle göra en piruett av glädje om han fick se att de får den barndom han själv saknade. Joseph skulle inte tveka att sätta ihop en Jackson 3, och Paris har ju uttryckt viljan att spela in en hyllningslåt, men jag hoppas de får sin barndom först och främst. Sen kan de bestämma vad de vill göra.
    Han skulle bara våga.. Om han ens försöker så åker jag personligen till deras hus och skäller ut honom.. Men jag tror att Farmor Katherine försöker att skydda sina barnbarn från Joe så han inte ska kunna göra något sådant igen.. Och sen kan dem få bestämma runt 18 vad dem vill göra. Inte tidigare. Vill att dem ska få sin barndom som Michael saknade.. Han skulle bli så ledsen om han fick veta att hans älskade barn gick i samma stup som han själv =(
  • Brooke

Nej mina vänner, nu ska jag åka iväg till jobbet =( Så jag får läsa igenom allt inatt runt 23:30 :'( Så snälla skriv inte allt för mkt va? Haha skämta. Har iaf skrivit upp numrena så jag vet vart jag ska gå =) Puss på er alla otroliga och snälla MJ Fans =) Puss Det blir mkt MJ dessa fyra veckor =) YEAH. Har bara MJ i min telefon =) See ya tonight =)

• Brooke

Hej kommer och skriver en snabbis.. Är varm och har ont i fötter och rygg. Vi sliter som djur. Jag säger så här jag kommer ta en dusch när jag kommer hem :O Fy fn va svett jag är.. Lyssnar på Michael iaf =) LOVE IT!! =) *asg*Kommer in ikväll =)

• Brooke
    MissLilo skrev 2009-07-13 21:31:11 följande:
    Någon som ska till sthlm den 29:e företsen?ska hedra han, ett gäng från facebook, en svensk fan sida där då.Ska nog sjäv ditt, men undrar om det är fler.
    Oh jag skulle vilja åka och hedra honom.. Men jag tror inte jag kan =(
    AllieF skrev 2009-07-13 19:23:54 följande:
    Gu så glad jag blir att höra det! :) Det är en vän att hålla fast vid. Jag har haft det bra, precis ätit underbar mat med fint sällskap med fint väder. Har tagit långt bad med chokladlermask och en bok. Snackat lite med Mike (hjälper faktiskt), jag tror ju på livet efter döden och allt det där, så jag tror han kan höra. :) Jag läste en jättefin kommentar på youtube idag: Michael är inte död, han har bara återvänt hem. Det fick mig att tänka på det vi pratade om, om ljusarbetare. :)
    Självklart är han inte död, utan återvänt hem där han hör hemma =)
    Nu ska jag springa ner i duschen :O Det kliar precis överallt :O
    Kram kommer i morgon igen en stund
  • Brooke

ohhhhhhhhhhh jag glömde säga... jag får hem moonwalker i morgon =) shihoooooo...... jag längtar tills jag kan titat på den =) kan knappt bärga mig :o

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-13 23:56:24 följande:
    Jag visste att det gick på pappans sida, men inte att LaToya också hade det, oj! Ja hon har ju alltid varit ljusats i hyn av familjen så ingen har väl direkt märkt det antar jag. Självklart nämns det inget om hennes sjukdom i media när de försökte svartmåla Michael om att han blekte hyn. Tragiskt...
    Verkligen =( Så tragiskt att Michael blev anklagad att han blekte hyn(kan man ens göra det?)
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-14 00:08:43 följande:
    Det enda jag hört var att Oprah sa nåt om att det fanns nåt medel men det måste man ha massvis på huden för att det ska ge effekt. Utöver det så vet jag inte :SSandra Örebro skrev 2009-07-14 00:05:55 följande:
    Hmm tvivlar på att Michael ens skulle göra det om han inte hade hudsjukdomen.. :/ Herregud vilka fantasier media kommer med
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-14 00:10:39 följande:
    Ja, det finns en kreme som tar bort pigmentet, men jag tror det är receptbelagt och andvänds mest av vitiligopatienter för att jämna ut färgen.

Ja, de är rätt lika.
    Ja.. Då är det ju inte ens säkert ifall han började med det =/
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-14 00:20:09 följande:
    Jag är 100% säker på att han inte skulle göra det. Han var nöjd med hur han såg ut och stolt över sitt ursprung. Men han visste väl att vitiligo fanns i släkten så han kanske inte var superglad när han väl fick det, men inte heller förvånad. Den värsta tiden måste ju ha varit när han hade fläckarna. Sen accepterade han väl att se sig i spegeln som vit.Sandra Örebro skrev 2009-07-14 00:12:07 följande:
    Joo.. Men hans pappa är väl inte ens påverkad av denna sjukdom eller?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson