• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 01:51:28 följande:
    Åh den där hade jag velat haft, vad fin han var där Tror jag stammar, skriver det hela tiden
    jo just den var det lite tumult över ,men kolla michael jackson auktioner senast inlaggda så kommer det upp fina magner okså
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 01:37:36 följande:

du knep nyss va mona ? tur vi lämnade kvar  lite magneter till dig okså  vi slogs nästan om dem här innan
    japp det gjorde jag, har bjudit på 2 andra, Var inte så smart att jag tog dom på köp nu
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 01:55:23 följande:
    Köpte du fotona med autografer?
    brooke gjorde det  jag såg inte dem annars hade jag nog köpt dem  undra om de är äkta ,tänk om säljaren på misstag satte fel pris {#lang_emotions_undecided} för äkta skulle man ju inte sälja så billigt
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 01:59:11 följande:

brooke gjorde det  jag såg inte dem annars hade jag nog köpt dem  undra om de är äkta ,tänk om säljaren på misstag satte fel pris  för äkta skulle man ju inte sälja så billigt
    Ne det verkar ju lite konstigt om dom vore äkta och så billiga
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 01:57:39 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 01:37:36 följande: japp det gjorde jag, har bjudit på 2 andra, Var inte så smart att jag tog dom på köp nu
    ok vad synd men du få nog dem ändå ,hon har ju många dubbla och verkar lägga ut hela tiden ,säljer ju bara magneter tusentals .. bra med frakrfritt okså än så länge har jag bara en stackars magnet här på mitt kylskåp men jätte fin ,titta på den varje gång jag öppnar kylskåpet{#lang_emotions_laughing}
  • Bevabus

En kompis till mig som är missbrukare sa just upp "bekantskapen" med mig. Eller hur jag nu ska säga...
    Vi är fortfarande vänner, men hon är så överväldigad av alla känslor när alla är på henne hela tiden om att sluta ta droger och bli stupfull vareviga kväll, så bägaren rann över för henne. Hon är världens finaste människa, men ikväll på msn var hon jättearg för hon var så trött på alla runt omkring henne. Till slut så kom hon till insikt något jag önskat för henne länge, att verkligen försöka bli ren. Hon har försökt det förut, men nu ska hon äntligen göra ett till försök.
    Vi grät och grät när hon sa att hon måste ta en paus från allt i sitt liv just nu och bara koncentrera på sig själv och sin familj.
    Å ena sidan är jag överlycklig för hennes skull, jag hoppas hon klarar det denna gång. Men å andra sidan så sitter jag här och grinar för jag har lovat henne på heder och samvete att aldrig kontakta henne mera
    Vi är inte arga på varandra. Hon har lovat att ta upp kontakten med mig igen om hon en dag känner att hon är redo och mår bra. Men om inte, så vill hon att jag ska vara lycklig för hennes skull.

Hon är den bästa vännen man kan ha och jag saknar henne redan så det gör ont
    Men jag förstår henne...önskar bara att det inte behövde bli såhär...

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 01:50:42 följande:

varför är du deppad ?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson