• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 02:02:39 följande:

ok vad synd men du få nog dem ändå ,hon har ju många dubbla och verkar lägga ut hela tiden ,säljer ju bara magneter tusentals .. bra med frakrfritt okså än så länge har jag bara en stackars magnet här på mitt kylskåp men jätte fin ,titta på den varje gång jag öppnar kylskåpet
    Så man betalar bara för magneten/magneterna?
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-12 02:03:18 följande:
    En kompis till mig som är missbrukare sa just upp "bekantskapen" med mig. Eller hur jag nu ska säga...Vi är fortfarande vänner, men hon är så överväldigad av alla känslor när alla är på henne hela tiden om att sluta ta droger och bli stupfull vareviga kväll, så bägaren rann över för henne. Hon är världens finaste människa, men ikväll på msn var hon jättearg för hon var så trött på alla runt omkring henne. Till slut så kom hon till insikt något jag önskat för henne länge, att verkligen försöka bli ren. Hon har försökt det förut, men nu ska hon äntligen göra ett till försök. Vi grät och grät när hon sa att hon måste ta en paus från allt i sitt liv just nu och bara koncentrera på sig själv och sin familj.Å ena sidan är jag överlycklig för hennes skull, jag hoppas hon klarar det denna gång. Men å andra sidan så sitter jag här och grinar för jag har lovat henne på heder och samvete att aldrig kontakta henne mera Vi är inte arga på varandra. Hon har lovat att ta upp kontakten med mig igen om hon en dag känner att hon är redo och mår bra. Men om inte, så vill hon att jag ska vara lycklig för hennes skull.Hon är den bästa vännen man kan ha och jag saknar henne redan så det gör ont Men jag förstår henne...önskar bara att det inte behövde bli såhär...Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 01:50:42 följande:
    åh vad jobbig situation {#lang_emotions_frown} tror du verkligen hon kommer göra ett allvarligt  försök att blir drog fri ,eller att hon bara vill slippa all press på sigfrån andra och därför dra sig undan .Jag tycker nog du ska avakta men hade jag varit du så hade jag hållt mig försiktig underättad ,vad som händer med henne ,och ändå tagit kontakt om det visar sig att hon misslyckats .
    Min vän har /hade  (vet inte om drog fri nu eller inte )en man som hade stora drog problem och jag vet vilket helvete det kan vara att leva med en narkoman och hur svårt det okså är för narkomanen att själv vilja ,kunna sluta ,vissa lyckas inte och knarka bort både barn och familj och hus,vänner.
    Men hoppas din vän är stark och klara det
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 02:04:26 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 02:02:39 följande: Så man betalar bara för magneten/magneterna?
    ja
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 02:11:01 följande:
    Nehe man kanske ta och lägga sig,,,Go natt
    ja min dvd är slut här så det är nog dax att sova nu för mig okså {#lang_emotions_smile}
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 02:13:53 följande:

ja
    Då betalar man ju knappt inget alls ju....
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 02:15:52 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 02:13:53 följande: Då betalar man ju knappt inget alls ju....
    ja vann 4 st blev 140 kr
  • KikiBoo

Jamen godmorgon Traderachicksen   Är ni luspanka nu

Beverly
    Tråkigt med din vän   Hoppas verkligen hon tar tag i sitt drogberoende..
    Usch.. Jobbig sits!
    Hade en vän som sa upp kontakten med mig för nån månad sen.. Men det är en annan historia..

Rååsa
    Did u like Bad? VIsst var publiken "tråkig" . Och för att inte tala om bruttan som fick krama MJ. KRAMA han då kvinna

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson