• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

"How are you Michael?"
    "Ähhm..jag känner mig aningens trängd men..." eller vad vill dem att han ska svara? :S

Det såg lite läskigt ut i bilen, det var som att han kollade rätt på en...
    Han hade fina ögon ändå

En sak till jag la märke till. Det där rosa huset var ju med i dokumentären om hans sista dagar i livet. Det var ju där han tränade upp sig inför turnén!

BooBoo skrev 2009-08-12 14:18:56 följande:
    Äckliga fotograferwww.expressen.se/1.1574021
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-12 14:38:36 följande:
    "How are you Michael?" "Ähhm..jag känner mig aningens trängd men..." eller vad vill dem att han ska svara? :S Det såg lite läskigt ut i bilen, det var som att han kollade rätt på en... Han hade fina ögon ändå En sak till jag la märke till. Det där rosa huset var ju med i dokumentären om hans sista dagar i livet. Det var ju där han tränade upp sig inför turnén!
    Fina ögon Yes in did {#lang_emotions_dreamer}
    Har inge minne av nå rosa hus. Tänkte inte ens på att huset var rosa{#lang_emotions_surprised}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

hihi kolla igen

BooBoo skrev 2009-08-12 14:54:56 följande:
    Fina ögon Yes in did Har inge minne av nå rosa hus. Tänkte inte ens på att huset var rosa
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-12 15:03:53 följande:
    hihi kolla igen
    Ja se där.. Ett rosa hus
    Men fan så det blixtrade när barnen går ut   Jaiks!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 12:36:46 följande:
    ja det är det ,stackars din mamma
    Mm det är det verkligen, nu har hon fått feber :(
    BooBoo skrev 2009-08-12 13:42:56 följande:
    Nu har jag oxo mailat och frågat vart fan Moonwalk är nånstans. Hoppas jag får svar.Har du fått svar brooke?
    Nej de har jag inte =(
    BooBoo skrev 2009-08-12 13:08:49 följande:
     Yes Plugg on Njuter själv av en kopp kaffe.. Nyss käkat. Boo Morberg var i farten, haha!!
    Yes, satt där i två timmar. Har suttit där i två timmar varje dag. Så mitt huvud sprängs snart.
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-12 13:58:25 följande:
    Men oj! Jag trodde någon skulle ha länkat detta redan så jag kopierade det inte från Aftonbladet har ni inte sett att Blanket är bekräftad som MJ:s biologiska son? Eller har jag missat att ni skrivit om det? Det spelar ju ingen roll såklart, men det är ändå lite kul att veta. Blanket är ju så fasligt lik sin pappa Artikeln finns på Aftonbladet.se längre ner på sidan.
    VAH ÄR HAN?! vart kan man läsa det?? :O
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson