• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-12 13:58:25 följande:
    Men oj! Jag trodde någon skulle ha länkat detta redan så jag kopierade det inte från Aftonbladet har ni inte sett att Blanket är bekräftad som MJ:s biologiska son? Eller har jag missat att ni skrivit om det? Det spelar ju ingen roll såklart, men det är ändå lite kul att veta. Blanket är ju så fasligt lik sin pappa Artikeln finns på Aftonbladet.se längre ner på sidan.
    Jah har missat de Måste in o läsa nu
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Blev nyss kallad för Twiggy. (hur man nu ska ta det) Sen frågar personen i fråga om han var tjock.. Öhm! Ja! Ärlighet varar längst...
    Rolig dag de här

• Bevabus

haha Men Twiggy är ju också en av världens mest kända supermodeller, så det skulle kunna vara en komplimang med

BooBoo skrev 2009-08-12 14:05:00 följande:
    Blev nyss kallad för Twiggy. (hur man nu ska ta det) Sen frågar personen i fråga om han var tjock.. Öhm! Ja! Ärlighet varar längst... Rolig dag de här
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-12 14:23:23 följande:
    haha Men Twiggy är ju också en av världens mest kända supermodeller, så det skulle kunna vara en komplimang med
    Mjo de må hända   men när man hela livet blivit påpekad hur smal man är så blev jag lite paff. Frågade om jag skulle ta det som en komplimang. Vilket jag skulle... But still
    Bevabus skrev 2009-08-12 14:22:47 följande:
    Ojsan! Det var visst på Expressen jag läst det www.expressen.se/noje/1.1669269/han-ar-jackso...
    Danke
  • Bevabus

haha det är knepigt det där

BooBoo skrev 2009-08-12 14:28:27 följande:
    Mjo de må hända   men när man hela livet blivit påpekad hur smal man är så blev jag lite paff. Frågade om jag skulle ta det som en komplimang. Vilket jag skulle... But still
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson