• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:13:01 följande:
    Är det därför det har vart så dött här inne Jag har iaf inte haft nå problems med att komma in.. Bara mitt 3 som strular o kopplas ifrån..
    Måste bero på det
  • mona83

Varför fick inte Jermaine sjunga mer solo/duetter än vad han gjorde. Älskar hans röst i tex i´ll be there när han sjunger själv.
    Han hade faktikst en bra sång röst....

• mona83

Men fan då.... så krånglaqr spotify istället.
    Står hela tiden att jag har preblem med ljudkortet, men då skulle jag väl ha det när jag ska kolla på youtube med

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:11:22 följande:
    Jag o sambon har oxo snackade om den sen i våras. Lämna bort kidsen o åka iväg. Just the two of us. Men jag tror inte det blir av nu... Få se

Reagerade oxo på födelsen..Redan när jag började läsa så kändes det soma tt det kommer bli mkt fel.. Undrade vem som skrivit den oxo.. Nån tokjöns
    Det var våran tanke med, 2 ensamstående mammor för en gångs skull utan barn .
    Jag längtar alltid efter dom få ggr man har barnvakt över tex en natt.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-12 21:19:51 följande:
    Varför fick inte Jermaine sjunga mer solo/duetter än vad han gjorde. Älskar hans röst i tex i´ll be there när han sjunger själv. Han hade faktikst en bra sång röst....
    Han kanske inte orkade. Michael och Jermaine stod väl ganska nära varandra? gjorde dem inte de?

Menar du att du hade missat feltrycket??
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:11:22 följande:
    Jag o sambon har oxo snackade om den sen i våras. Lämna bort kidsen o åka iväg. Just the two of us. Men jag tror inte det blir av nu... Få se Reagerade oxo på födelsen..Redan när jag började läsa så kändes det soma tt det kommer bli mkt fel.. Undrade vem som skrivit den oxo.. Nån tokjöns
    man brukar väl läsa igenom innan man publicerar? eller?
  • Bevabus

Ibland missar man tyvärr...

Brooke skrev 2009-08-12 21:24:31 följande:
    man brukar väl läsa igenom innan man publicerar? eller?
  • KikiBoo

På tal om Jermaine.. Är det nån som kommer ihåg den där låten.. öhm.. i videon så ser det ut som dom är på nå stålverk.. kedjor o grejjer som hänger..  ooooh hjälp till nu

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson