• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-12 18:36:48 följande:
    Hahahaha! Seriöst! Look! Nästan exakt en sådan här lyssnade jag på min MJ kassetts i.ehow.com/images/GlobalPhoto/Articles/462057...Och det var in i denna han kom en stund då han spelade i sthlm-92.. I swear to god!
    Yeaah en sån hade jag med nästan!! Skitbra när man dessutom spelade in radioprogram och egen musik! :D
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-12 19:20:45 följande:
    JAG VILL HA!!!www.tradera.com/MICHAEL-JACKSON-PIERCING-SMYC ... Ja har oxå spanat på dom! Ja har haft mitt röda i flera år nu så de e nog dags att pimpa sig lite!
    Elle hur Jag är riktigt sugen måste jag säga..
    nomina skrev 2009-08-12 19:17:49 följande:
    Yeaah en sån hade jag med nästan!! Skitbra när man dessutom spelade in radioprogram och egen musik! :D
    brukade ställa min framför tvns högtalare o spela in musik från MTV
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-12 13:58:25 följande:
    Men oj! Jag trodde någon skulle ha länkat detta redan så jag kopierade det inte från Aftonbladet har ni inte sett att Blanket är bekräftad som MJ:s biologiska son? Eller har jag missat att ni skrivit om det? Det spelar ju ingen roll såklart, men det är ändå lite kul att veta. Blanket är ju så fasligt lik sin pappa Artikeln finns på Aftonbladet.se längre ner på sidan.
    Ja äntligen....
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-12 19:23:16 följande:
    Elle hur Jag är riktigt sugen måste jag säga..

brukade ställa min framför tvns högtalare o spela in musik från MTV
    ha ha de gjorde vi med! kvaliteten blev de lite si o så med dock men inte led man av de! de va bra på den gamla goda tiden :)
  • nomina
    mona83 skrev 2009-08-12 19:58:49 följande:
    Ja äntligen....
    Troligen därför han e så galet söööt! Hoppas han ärvt sin pappas musikalitet och provar sina vingar senare!
  • beadis

Har ni redan pratat om detta?
    På text-tv står det att Mj inte alls är begraven ännu...fattar inget, är det sant?

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 16:43:06 följande:
    Jag har ju köpt Michael Jacksons underbara värld. Och igår kväll började jag läsa, tänkte läsa bara några sidor alltså inledningen. och läste fram till sida 50 - Världrekord. Jag KUNDE verkligen itne slita mig från boken :O
    Sa ju det
    Jag läste ut hela när jag började.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson