• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Av nån anledning gillar jag låten med The Mitchell brothers - Michael Jackson

• KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-12 21:45:36 följande:
    Tänkte på lever alla Mjs brorsor med sina fruar som dom gifte sig med när dom var med i Jackson5 eller är det bara Mj som hade lite otur med kärleken?
    Jackie o paula abdul hade ihop det
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:47:15 följande:
    Jag tror faktiskt att MJ var en liten ensamvarg. Men lite otur i kärlek..
    Jo han var säkert det och det är inte så konstigt med tanke på allt han var med om .
    Är själv lite av en ensamvarg, men jag inte ens varity med om hälften av vad Mj var med om.
    Men det sätter spår och man misster tron på människan.
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-12 21:49:12 följande:
    Jo han var säkert det och det är inte så konstigt med tanke på allt han var med om . Är själv lite av en ensamvarg, men jag inte ens varity med om hälften av vad Mj var med om. Men det sätter spår och man misster tron på människan.
    mm, efter allt han var med om så hade han nog väldigt svårt att lita på folk..
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:48:21 följande:
    Jackie o paula abdul hade ihop det
    Paula Abdul?
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-12 21:50:19 följande:
    Paula Abdul?
    Idoljuryn
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:50:17 följande:
    mm, efter allt han var med om så hade han nog väldigt svårt att lita på folk..
    Åh vad man hade velat tagit hand om honom och hjälpa honom med att få honom att förstå att alla inte är elaka. Men det är inte lätt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson