• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-12 21:26:59 följande:
    eh vah?? i vilken video?:/
    Ja just de.. vilken video. Kommer inte på. I need help
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Ah!Here it is. Fick för mig att han var mer naken, haha!! men nu var det jue hundra år sen jag såg denna. Kommer ni ihåg?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-12 21:23:42 följande:
    Han kanske inte orkade. Michael och Jermaine stod väl ganska nära varandra? gjorde dem inte de? Menar du att du hade missat feltrycket??
    Jo jag har fått den uppfattningen att dom gjorde det. Skulle jag med vilja göra med mina syskon, har en hel drös.

Jag jag gjorde visst det. Men kunde inte ägna riktigt 100% uppmärksamhet på boken heller, var ju tvunget att hålla ett litet öga på barnen med. Så kanske ska ta och läsa om den
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-12 21:32:31 följande:
    Ah!Here it is. Fick för mig att han var mer naken, haha!! men nu var det jue hundra år sen jag såg denna. Kommer ni ihåg?

Han sjöng inte lika bra där som i I´ll be there
  • mona83

Tänkte på lever alla Mjs brorsor med sina fruar som dom gifte sig med när dom var med i Jackson5 eller är det bara Mj som hade lite otur med kärleken?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson