• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen

Nu har jag kollat upp lite han har tydligen gjort en ljud bok där han läser hela historien och sen finns det en bok till den ,är osäker på om det är hans vartion av sången på alla  utgåvor av själva E.T filmen  var tydligen nån stämming inbland
    han vann tydligen en grammy för sin insats för barnen när han gjorde ljud boken .

• mona83

Tack för länken, bjöd på ET.

Ska lyssna på youtube länken i kväll när man får sitta ifred

• KikiBoo

Jag har sett E.T en miljon gånger. Love that film. Har den på DVD.
    Men har inte sett MJs namn i eftertexterna. Eller har iaf inte tänkt på de.. Måste kolla upp det. Var bara nån månad sen som jag såg filmen.. IGEN
    Men jag har läst att han vann en grammy för för Best album for children.
    Gråter iaf varje gång jag ser den. Hade en E.T docka som liten....  Han e ju SÅ söt den parveln

Filmen Rädda Willy har jag bara sett lite av. Typ när Willy hoppar över muren eller vad de är.. Jag ska kolla.. Finns väl snart på nån mataffär snart

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-13 09:55:43 följande:
    Jag har sett E.T en miljon gånger. Love that film. Har den på DVD. Men har inte sett MJs namn i eftertexterna. Eller har iaf inte tänkt på de.. Måste kolla upp det. Var bara nån månad sen som jag såg filmen.. IGEN Men jag har läst att han vann en grammy för för Best album for children. Gråter iaf varje gång jag ser den. Hade en E.T docka som liten....  Han e ju SÅ söt den parveln Filmen Rädda Willy har jag bara sett lite av. Typ när Willy hoppar över muren eller vad de är.. Jag ska kolla.. Finns väl snart på nån mataffär snart
    Jag saknar Rädda Willy 2, ettan och trean har harjag på vhs.
    ET har jag bjudit på tradera.
  • KikiBoo

Finns det 3 Willysar?
    Willy har gått på tvn många gånger men jag har aldrig orkat titta. Antingen gick den på dan. Och d har man inte tid soml iten. Då ville man jue vara ute o leka. Iaf jag
    Kollade på E.T fodralet nu. Står INGET om MJ iaf.  Music by John Williams.
    det är väl denna man får köpa då:
    i1.iofferphoto.com/img/item/111/878/653/o_Michael_Jackson_-_The_Story_Of_E_T_Front.jpg

Googlade E.T o MJ ihop.. Varannan bild var typ bilden på MJ då han låg intuberad

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    nomina skrev 2009-08-12 23:09:44 följande:

" target="_blank">

YES!! Jag hittade de, Childhood VAR med i Rädda Willy, men i 2:an En ganska fin o söt film!Childhood börjar ungefär vid 1:35 för den som vill se :)Minns att ja tyckte detta va hemskt sorligt...kanske därför jag blev så förälskad i låten!
    Jag har vetat det en längre tid. Jag såg det dock för någon månad sen. Kollade upp det, har inte tänkt på att de va hans låt förrens jag såg det på Childhood låten..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson