• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:32:42 följande:
    om jag hade köpt parfymen så hade jag skickat ett papper till dig absolut tänker dock inte köpa den har just köp nåt ännu bättre ...
    Meeeh!! Jag som trodde du köpt den  
    Tror jag vet varför du inte berättar.. Är nog för att ingen av oss ska buda över .. Men du kan säga till mig  
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-13 18:32:17 följande:
    Har du ätit färdigt nu? va va va va
    jaa.. Ska kolla snart..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 18:32:42 följande:
    om jag hade köpt parfymen så hade jag skickat ett papper till dig absolut tänker dock inte köpa den har just köp nåt ännu bättre ...
    MEN VAD HAR DU KÖPT??

Undrar hur parfymen luktar?
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-13 18:34:38 följande:
    Meeeh!! Jag som trodde du köpt den   Tror jag vet varför du inte berättar.. Är nog för att ingen av oss ska buda över .. Men du kan säga till mig  
    är faktiskt inte på tradera denna gång  var  rädd dock att någon annan skulle köpa den ,gick inte att skicka till sverige  men jag mailade till säljaren och han sålde den via paypal och inte via amazon den kostade 85 dollar för att skicka till sverige  runt 600 kr ,men jag ville super gärna har den och säljer 3 av dotterns klänningar så är den ju gratis
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 18:36:53 följande:
    oh nice.. Hade dock inte budat över..
    är ingen auktion var ,mer rädd att någon skulle knipa den innan mig ,eftersom jag var tvungen att vänta på bet mail för jag kunde inte köpa den från den sida ,då de inte skicka till svrige ,så säljaren sålde den utanför
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson