• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    nomina skrev 2009-08-12 23:09:44 följande:

!! Jag hittade de, Childhood VAR med i Rädda Willy, men i 2:an En ganska fin o söt film!Childhood börjar ungefär vid 1:35 för den som vill se :)Minns att ja tyckte detta va hemskt sorligt...kanske därför jag blev så förälskad i låten!
    Det där har ju sett, men aldrig kopplat att det var Mj dom spelade
  • Rååsa Smurfen

är det nån som hört när MJ sjunger i filmen ET  läst att de fick ta om det hela tiden för att hans röst bröts för han började gråta hela tiden , så till slut använde de den ändå för han lyckades aldrig sjunga den utan att gråta ..

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:13:36 följande:

är det nån som hört när MJ sjunger i filmen ET  läst att de fick ta om det hela tiden för att hans röst bröts för han började gråta hela tiden , så till slut använde de den ändå för han lyckades aldrig sjunga den utan att gråta ..
    Har han en låt i ET med?
    Åh stackarn
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-12 23:20:17 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:13:36 följande: Har han en låt i ET med? Åh stackarn
    ja jag läste det i michaels darkest hour  ,vet att han älskade ET ,har ET  här hemma har dock intr hunnit  tiita på den ännu måste göra det för att kolla
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-12 23:04:33 följande:
    how come?
    brukar ibland köpa dubbelt för att sälja en och behålla en i bland blir då mitt eget köp grattis   är tradera skadad köper ofta saker som jag hitta billigt och säljer dem sedan ,mest är det dock Molo jag säljer som vi tröttnat på eller Tara vuxit i från
  • mona83

Ne nu får jag verkligen INTE bjuda på mer på tradera. Har en lååååååååång lista med Mj saker jag bjudit på. Måste verkligen kolla igeom och sålla vad jag ska vara med och strida om.
    Men visst vore det coolt med nåra awards på väggen hemma? Bjudit på två av 4v st

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-12 23:25:11 följande:

ja jag läste det i michaels darkest hour  ,vet att han älskade ET ,har ET  här hemma har dock intr hunnit  tiita på den ännu måste göra det för att kolla
    Då måste jag nästan skaffa ET, var ju år sedan man kollade
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-12 23:29:11 följande:
    Vad heter låten i ET?
    ja du det minns jag inte  borde väl i början eller slutet av film ,minns inte hur mycket sång det är i filmen ,jag brukade okså gråta när jag såg  den ,köpte den på tradera för kanske 1 år sedan till min son
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson