• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-13 17:03:19 följande:
    för vadå?? jag väntar fortfarande på att den där personen som har dem där bilderna ska höra av sig.. De har hon inte gjort.. :(
    hemligt just nu men lovar att berätta sen ,när jag fått mitt mail .
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 16:03:06 följande:
    tycker den filmen verkar läskig   de hade ju bla gjort att han som ett spöke ..
    Jahaa   
    Kanske kan kolla på filmen på youtube
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 17:08:15 följande:
    hemligt just nu men lovar att berätta sen ,när jag fått mitt mail .
    Oxo nyfis juh

Hmm.. Näääh!! Lyssnar o lyssnar.. Men näääh! Biggerman.. Låter inte som MJ.. Och själva soundet oxo..
    Vad tycker ni?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-13 17:31:15 följande:
    Jag tkr inte MJ låter sig lik i the Lost Childrens
    DET tycker jag då verkligen att han gör
  • KikiBoo

Lyssna på denna o avgör. Jag tycker inte det låter som MJ... {#lang_emotions_undecided}

Jag har hört mkt med MJ. Lugnt, popigt o rockigt.. Men just denna låt.. Jag får inge grepp..
    Sen har det jue vart snack om det är MJ eller ej..

• Rååsa Smurfen

vad nyfikna ni blev nu då   kan säga att jag vänta ännu..
    Brooke tänkte på din foton du vann,tror det är kopior av orginal foton med atugrafer,vad hette din säljare på tradera såg två likana där i seprater auktioner ,men kanske den säljare har flera som hon bara kopiera
    här http://www.tradera.com/Idolfoto-30x20-5-Cm-Michael-Jackson-auktion_96896082
    och här http://www.tradera.com/Idolfoto-30x20-5-Cm-Michael-Jackson-auktion_96896247

• Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-13 17:59:03 följande:
    vad nyfikna ni blev nu då   kan säga att jag vänta ännu..Brooke tänkte på din foton du vann,tror det är kopior av orginal foton med atugrafer,vad hette din säljare på tradera såg två likana där i seprater auktioner ,men kanske den säljare har flera som hon bara kopierahär www.tradera.com/Idolfoto-30x20-5-Cm-Michael-J...och här www.tradera.com/Idolfoto-30x20-5-Cm-Michael-J...
    Det är samma foton och SAMMA säljare.. Va håller hon på med?? :(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson