• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Vet inte exakt när intervjun gjordes, men kan chansa på runt 36-38 år kanske

Brooke skrev 2009-08-15 13:46:30 följande:
    hur gammal va han där han va vuxen?? :O
  • Bevabus

Ja han och Macaulay Culkin är ju typ de enda av hans närmsta vänner som inte har uttalat sig efter MJ:s död, så jag är nyfiken på båda.
    Det enda jag vet är att Emmanuel och Michael inte träffades på rätt många år innan hans död, utan de höll mera kontakt över telefon och så. Men de stod ändå varandra nära.

Brooke skrev 2009-08-15 14:08:57 följande:
    :O oj.. Undrar hur han känner sig nu när MJ är borta, Dem hade ju så roligt ihop såg man ju på youtube klippet.. (går mellan datorn och städningen =) )
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-15 14:13:09 följande:
    Ja han och Macaulay Culkin är ju typ de enda av hans närmsta vänner som inte har uttalat sig efter MJ:s död, så jag är nyfiken på båda.Det enda jag vet är att Emmanuel och Michael inte träffades på rätt många år innan hans död, utan de höll mera kontakt över telefon och så. Men de stod ändå varandra nära.
    Ja, jag skulle vilja höra deras uttalande. Vore lite roligt och höra vad dem känner. Eller roligt och roligt är det väl inte men man är ju nyfiken..
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-15 13:13:52 följande:
    Jag tycker det beror lite på vilket humör  man är ,och vad man vill göra till   jaf gillar skivan innvincible är så underbara  att bara lyssna på  men som nu i dag ska vi (jag och barnen ) städa  och då kommer vi att köra cd 2 på the essential på hög  volum  då gå städning som en dans för mig i allafall få se om jag få med mig barnen
    Jo det är sant. Men Bad ha jag växt upp med så när jag lyssnar på den blir jag barn på nytt igen
    Essential är bra om man vill höra gamla o nya låtar
    Invincible ör en bra kvällsskiva{#lang_emotions_laughing}
    Tycker du ska köpa History
    Brooke skrev 2009-08-15 13:20:11 följande:
    AllieF is my ANGEL =) She is soo kind-hearted :P
    How come?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-15 14:29:26 följande:
    Jo det är sant. Men Bad ha jag växt upp med så när jag lyssnar på den blir jag barn på nytt igen Essential är bra om man vill höra gamla o nya låtar Invincible ör en bra kvällsskivaTycker du ska köpa History How come?
    ja det ska jag göra vill har alla hans album ,tänkte köpa blood on the dancefloor  vilka är kvar sedan ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-15 15:10:58 följande:
    Det beror ju på vilka du har..
    jo men det skrev jag nyss kolla längre upp
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson