• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 12:56:20 följande:
    Pls do Jag har funderat på den ett bra tag nu.  Vad är det för bok man får med? Ok!! Ska fixa med tradera ikväll. Har knäppt kort på klädesplaggen. Dock ej strykta. Vissa kläder har några år på sig. Men dom är inte slitna. Ser nästan ut som nya. Har en del hollänska plagg som vi fått. Ska tydligen vara fina märken.. Men.. Vadå paket Alltså, jag vet ju vad ett paket är men.. Kanske betyder nå annat på tradera
    boken är om hans liv  barndom plastic operationerna ,om diana  ,elizabeth ,hans välgörenhet, mm typ lite om allt .
    Paket på tradera några plagg tillsammans typ body + byxa  + tröja i matchande set, om de iinte är strykna kläder försök att platta till dem så mycket du kan ,annars blir ingen bra försäljning ,skrev märket i rubrik och stl ,färg 
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-17 12:45:48 följande:
    åh kollar just nu på Moonwalking the true story på dvd  verkar jätte bra  kommer med en recention sen
    Läste detta:
    This uhaligned and autonomous film is unauthorised. It was made with complete editorial freedom and has not been vetted or approved by Michael Jackson's estate

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Sen tänkte jag på filmen Man in the mirror. Den har jag jue sett en gång. Så den är ju inte ny NY.. Ska man skriva det att .. öhm.. att den blivit använd en gång

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 13:08:05 följande:
    Läste detta:This uhaligned and autonomous film is unauthorised. It was made with complete editorial freedom and has not been vetted or approved by Michael Jackson's estate 
    ja fast den är positiv för michael  är väl mer att den ska vara opartisk så inte nån säger att det är kommer från michaels stabb och att det då inte är trovärdigt.
    Den var bra  många fina klipp på michael som jag inte sett innan och super kvalitet
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 13:30:14 följande:
    Sen tänkte jag på filmen Man in the mirror. Den har jag jue sett en gång. Så den är ju inte ny NY.. Ska man skriva det att .. öhm.. att den blivit använd en gång
    nyskick i rubriken och i texten nere skriver du nyskick tittad på 1 gång.
  • Rååsa Smurfen

filmen tar upp alla de stora händelserna i Michael liv  och  försöker förklara dem så de negatvia sakerna tas upp för de är viktiga att förklaras inte bara gömmas men den är bra fimen .Jag tycker att han skildras på ett positivt sätt ,flera andra dokumnärer jag sett har inte varit så bra tyvärr,men denna känndes bra.

• Rååsa Smurfen

det enda jag tyckte var fel i filmen ,var uttalandet en kvinna gjorde om hans påstådda blekining av huden ,var att hon sa att inte trodde att han förändrade för att han inte vill vara svart utan mer för att han vill förändra sig sjäv ,att det inte är så stor skillnad på att skönhets opererar sig och att för ändra färgen ..
    Men de pratde okså om att han själv berättad att han hade vitiligo och att han inte kunde hjälpa hans hud förändrades ,och att han behövde skydda sig från solen med paraply . 

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson