• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 19:59:02 följande:
    Har du frågat VARFÖR han gör dä?
    Ne det har jag ju inte. Skulle jag fråga varför skulle jag inte få nått bra svar ändå. Han kan knappt prata, han är sen med talet.
    Han ska börja på språkförskola för att få hjälp med den biten, han komnmer träffa logoped där.
    Så just nu håller vi på och lär oss teckenkommunikation
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:04:55 följande:
    nej verkligen itne, nu vill jag inte påstå att Familjen Jackson är dumma i huvudet men det känns som om dem inte tänker på nått.. :(
    Jo nog tänker dom allt, på sig själva. Synd att inte Mjs barn var äldre och hade haft nått att säga till om
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 20:04:59 följande:
    Ne det har jag ju inte. Skulle jag fråga varför skulle jag inte få nått bra svar ändå. Han kan knappt prata, han är sen med talet. Han ska börja på språkförskola för att få hjälp med den biten, han komnmer träffa logoped där. Så just nu håller vi på och lär oss teckenkommunikation
    Hur gammal är din son?
    Min är oxo sen med talet. Han går på en språkavld och träffar en talpedagog.
    Vi använder oss av stödtecken. Glömmer dock bort det ibland..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-17 20:04:59 följande:
    Ne det har jag ju inte. Skulle jag fråga varför skulle jag inte få nått bra svar ändå. Han kan knappt prata, han är sen med talet. Han ska börja på språkförskola för att få hjälp med den biten, han komnmer träffa logoped där. Så just nu håller vi på och lär oss teckenkommunikation
    Kan du inte se vad du får för svar.
    Teckenspråk? :O
    fast iofs barn är ju bra att förstå.
    mona83 skrev 2009-08-17 20:05:55 följande:
    Jo nog tänker dom allt, på sig själva. Synd att inte Mjs barn var äldre och hade haft nått att säga till om
    Mm verkligen.. SYND att det inte fanns ett ÄLDRE syskon/barn till barnen/MJ så att hon/han kunde säga att det inte är något alternativ. Då hade jag dragit in Prince, Paris och Blankets namn och sagt att dem skulle bli ledsna varje födelsedagar som kommer varje år.
    Varför inte fira att MJ föddes den 29 augusti och inte att han begravdes den 29 augusti. :/
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:11:59 följande:
    Hur gammal är din son?Min är oxo sen med talet. Han går på en språkavld och träffar en talpedagog.Vi använder oss av stödtecken. Glömmer dock bort det ibland..
    Han är ungefär 3.5 år.
    Det är en sån avd han ska gå på och träffa logoped som sagt. Tecken använder vi med, han har lärtt sig 15-20 tecken under sommaren. Han tycker det är jätte kul
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:13:05 följande:
    Kan du inte se vad du får för svar.Teckenspråk? :O fast iofs barn är ju bra att förstå.
    Det enda han gör när han vet att han gör nått som han inte får, då flinar han bara åt mig . Hoppas det blir bättre sen när han börjar dagis.
    Japp, dom lär sig väldigt fort.
    Lilla syster som är 2 snappar upp hon med, 3 tecken vet jag hon har lärt sig, katt hund, bil och cykel. Hmm ne det var ju 4a. Sen lyssnar hon bätte om man använder tecken nä'r man pratar med henne.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:13:05 följande:
    Mm verkligen.. SYND att det inte fanns ett ÄLDRE syskon/barn till barnen/MJ så att hon/han kunde säga att det inte är något alternativ. Då hade jag dragit in Prince, Paris och Blankets namn och sagt att dem skulle bli ledsna varje födelsedagar som kommer varje år. Varför inte fira att MJ föddes den 29 augusti och inte att han begravdes den 29 augusti. :/
    Precis. Jag vill fira att han föddes den dagen.
    Det är därför jag vill tatuera mig den 29de som en tribut till honom. Har ju pengarna till en nu
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 20:15:13 följande:
    Han är ungefär 3.5 år. Det är en sån avd han ska gå på och träffa logoped som sagt. Tecken använder vi med, han har lärtt sig 15-20 tecken under sommaren. Han tycker det är jätte kul
    Min grabb fyller 4 i okt
    När han började på dagis (han var 20 månader) På den avld så pratade dom med tecken med alla barnen. Bra för alla kidsen o stimulera talet. Mkt rim o ramsor. Jag valde verkligen ett bra dagis. Sen fick jag ju veta att dom hade en språkavdl. ÄNNU bättre
    Jag ska kolla upp en logoped oxo tänkte jag...

Puma pratar precis som brorsan. Men hon är mkt duktigare än vad Ville var i den åldern med att härma ord och så
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson