• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 18:05:42 följande:
    Snart så slocknar kidsen. Då blir det lite tradera Tack för era tips Ska mumsa lite varma mackor o varm choklad nu. Grått o trist ute.. Kan behövas lite mys då
    lägg en länk i din press här på fl okså ,så jag kan kikar in hur det går för dig
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 18:10:23 följande:
    Nehe nu ska jag kolla maten så ska vio äta med Och ja, dom där lössen har vi nog blivit varse om. ungarna går inte ens på dagis och jag och Tobias har dom där äckel djuren . Ska Ska sluta tvätta håret då trivs dom inte .
    Usch då!   Inge tecken på löss här.. Ville har visserligen inte börjat på dagis än. Börjar på måndag igen.
    Men han lyckas ändå aldrig dra hem nåt. Jag längtar efter vattkoppor

Jag har massvis med kläder. Börjar med fem plagg Jag har svårt att släppa taget, hihi!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-17 18:04:05 följande:
    Hur mkt tycker ni att Moonwalk är värd att betala? Den jag är med och slåss om är uppe på 300 spänn. Jag börjar liksom känna att jag inte vill betala så mkt mer för en "bok", om ni förstår vad jag menar
    struntar i den och spanar in en annan  tycker jag ,det kommer ju nya hela tiden
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-08-17 18:15:11 följande:
    Usch då!   Inge tecken på löss här.. Ville har visserligen inte börjat på dagis än. Börjar på måndag igen.Men han lyckas ändå aldrig dra hem nåt. Jag längtar efter vattkoppor Jag har massvis med kläder. Börjar med fem plagg Jag har svårt att släppa taget, hihi!!
    Varför längtar du tills vattenkoppor :O
  • KikiBoo

På tal om moonwalk.. Vill ha min bok.. NU! Kommer det inget imorrn så får dom ett till mail av mig..
    Har du mailat nå mer Brooke?

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-17 18:17:33 följande:
    Varför längtar du tills vattenkoppor :O
    Jag vill att ungarna ska ha det avklarat
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 18:15:11 följande:
    Usch då!   Inge tecken på löss här.. Ville har visserligen inte börjat på dagis än. Börjar på måndag igen.Men han lyckas ändå aldrig dra hem nåt. Jag längtar efter vattkoppor Jag har massvis med kläder. Börjar med fem plagg Jag har svårt att släppa taget, hihi!!
    Var glad för det, inget kul att ha. Tur man får bort dom .
    Vattkoppor har vi inte haft än heller, så väntar på att ungarna ska få
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson