• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-08-17 20:18:42 följande:
    Det enda han gör när han vet att han gör nått som han inte får, då flinar han bara åt mig . Hoppas det blir bättre sen när han börjar dagis. Japp, dom lär sig väldigt fort. Lilla syster som är 2 snappar upp hon med, 3 tecken vet jag hon har lärt sig, katt hund, bil och cykel. Hmm ne det var ju 4a. Sen lyssnar hon bätte om man använder tecken nä'r man pratar med henne.
    Om du kollar på Familjen är värre så kan man se att hennes pappa sitter med sitt barnbarn, och då sitter dem ju med bilder och gör tecken samtidigt och han kan ju.. =)
    Och han pratar ju med honom och visar med händerna...
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 20:17:37 följande:
    Undrar varför killar är så sena med talet. Flickor är väl inte så sena va?
    Leah verkar oxå vara lite sen, hon är 2 år och pratar inte överdrivet mkt hon heller.
    Har antagligen gått i arv, pratade inte mkt förän jag var 3.5 år. Då kom allt på en gång istället
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:20:59 följande:
    Min grabb fyller 4 i okt När han började på dagis (han var 20 månader) På den avld så pratade dom med tecken med alla barnen. Bra för alla kidsen o stimulera talet. Mkt rim o ramsor. Jag valde verkligen ett bra dagis. Sen fick jag ju veta att dom hade en språkavdl. ÄNNU bättre Jag ska kolla upp en logoped oxo tänkte jag... Puma pratar precis som brorsan. Men hon är mkt duktigare än vad Ville var i den åldern med att härma ord och så
    Det gör dom här med, finns inte många platser där. 6 st språkplatser och 6 för barn som kan prata. Så är blandat i gruppen. Var Tobias och en kille till som ville ha platsen och vi fick den .
  • mona83

Tänkte ni på en sak nu när vi ändå är inne på tecken?
    Såg ett klipp med Mj och Bubbels på en presskonferans, då skulle ju Bubbels ta hans kopp hela tiden. sen rätt som det är så gör Mj sitt tecknet till Bubbels och han sätter sig direkt.
    Det tyckte jag var riktigt tufft att Mj kunde. Då tecknade dom säkert till varandra när dom pratade med varandra.

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:20:59 följande:
    Min grabb fyller 4 i okt När han började på dagis (han var 20 månader) På den avld så pratade dom med tecken med alla barnen. Bra för alla kidsen o stimulera talet. Mkt rim o ramsor. Jag valde verkligen ett bra dagis. Sen fick jag ju veta att dom hade en språkavdl. ÄNNU bättre Jag ska kolla upp en logoped oxo tänkte jag... Puma pratar precis som brorsan. Men hon är mkt duktigare än vad Ville var i den åldern med att härma ord och så
    Tobias blir 4 i januari
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-17 20:27:22 följande:
    Tänkte ni på en sak nu när vi ändå är inne på tecken? Såg ett klipp med Mj och Bubbels på en presskonferans, då skulle ju Bubbels ta hans kopp hela tiden. sen rätt som det är så gör Mj sitt tecknet till Bubbels och han sätter sig direkt. Det tyckte jag var riktigt tufft att Mj kunde. Då tecknade dom säkert till varandra när dom pratade med varandra.
    Jo det har jag sett. Teckande sitt. Då log jag Jag kan oxo teckna tänkte jag
    Läste teckenspråk i gymansiet..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-17 20:30:41 följande:
    Jo det har jag sett. Teckande sitt. Då log jag Jag kan oxo teckna tänkte jag Läste teckenspråk i gymansiet..
    Jag tyckte det var så coolt, för det var inget jag trodde han kunde.
    Menar att han tog sig tid att lära sig när han säkert hade så mkt för sig hela tiden.
  • cirkel

Vill bara tipsa om den här demon av " We are the world" som MJ sjunger själv. Fin!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson