• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Vilken tur att ni inte skrivit så mkt. Ska kika igenom länkarna när ungarna slocknat

• mona83

Såg Moonwalker igår.
    Tänkte på den där långa filmen med smooth criminal, var det en lång musikvideo eller bara en film?
    Tänkte eftersom han ju har gjort en längre till tex Bad.

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-19 19:50:29 följande:
    Det var nog en kortfilm.. Om jag inte minns fel, han har ju gjort det till Thriller oxå.
    Jo det vet jag, har sett den. Riktigt bra .
    Bad har ju oxå en kortfilm liksom Ghost.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-19 19:55:44 följande:
    Jo det vet jag, har sett den. Riktigt bra . Bad har ju oxå en kortfilm liksom Ghost.
     Och The way u make me feel är en koooooort film

Men alltså.. Smooth Criminal är väl själva Moonwalkerfilmen? När Han kommer ut från skivaffärn till det att han går ut på scen o sjunger Come togheter. Så har alltid jag trott sen liten.. Sen är smooth crimianl låten .. öhm.. Låten till filmen .. kankse {#lang_emotions_undecided} Alla de gånger jag sett Smooth Criminal videon så börjar den med att han kommer in på puben.. Dom visar ju inte HELA filmen.
    Ghost har ju oxo en egen musikvideo..
    Thriller, Bad, (The wat you make me feel) Är ju lagom långa, hehe!!

Äh! Nu vart det svamligt..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83

På Bones var den en som av nån anledning betättade att han hade en Mj handske, vet inte vart det kom in riktigt i bilden. Han satt och undersökte ett lik och kollade på nån gammal high school inspelning.

Inte för att nån bryr sig, men det lät lite kul när han sa det

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson