• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    BooBoo skrev 2009-08-20 09:02:46 följande:
    Jermaine Jackson speaks with Larry about Michael and some of the issues the family has faced since his death. edition.cnn.com/video/#/video/showbiz/2009/08/08/lkl.jermaine.jackson.l ong.cnn?iref=videosearch
    Hmm..
    Nu så kankse..Klicka på : Jermaine speaks about Michael
    search.cnn.com/search&sortBy=date&intl=true&query=jermaine+jackson&x=0&y=0
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-19 22:42:47 följande:
    Har inte läst igenom tråden så noga idag. Men om ni inte läst.Murray ska åtalas för dråp inom 2 veckor, av hemlig källawww.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    Oavsett om det var en olyckshändelse att Mj dog så hoppas jag att Murray blir av med sin läkar licens.
    Enma stunden låg han och sov och andra stunden pratade han i telefonen, enligt press, istället för att hålla koll på Mj. Han måste ju ha vetat att man var tvungen att ha en partient under uppsikt.
  • Grönsiska
    BooBoo skrev 2009-08-20 09:16:10 följande:
    Hmm..Nu så kankse..Klicka på : Jermaine speaks about Michaelsearch.cnn.com/search&sortBy=date&...
    Härligt att se...han verkar vara en väldigt bra bror, Jermaine alltså. Fasiken vad förbannad jag är att MJ skulle dö så här och att folk gjorde honom så illa när han levde...riktigt mobbing egentligen, i jätteskala.
  • Grönsiska
    mona83 skrev 2009-08-20 09:55:03 följande:
    Oavsett om det var en olyckshändelse att Mj dog så hoppas jag att Murray blir av med sin läkar licens. Enma stunden låg han och sov och andra stunden pratade han i telefonen, enligt press, istället för att hålla koll på Mj. Han måste ju ha vetat att man var tvungen att ha en partient under uppsikt.
    Har han gjort något fel hoppas jag också att det blir konsekvenser. Läkare som är oansvariga är inte att leka med.
  • beadis

ni som har beställt moonwalk boken, från antikvariatet...fick ett mail från de idag...för jag avbeställde den igår, orkar inte vänta mer på den, dessutom har jag lånat den på biblioteket..behöver inte nödvändigtvis ha den själv...så här står det i mailet...det kanske gäller er med..

Vi kommer att informera de som har beställningar hos oss när boken
    inkommer och den kommer att sändas ut enligt ett kösystem. Endast
    förskottsbetalning gäller denna bok. Boken kommer att säljas slut vad vi
    ser nu. Betala inget till oss innan ni har fått bekräftelse på att er
    order har reserverats.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson