• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 16:32:51 följande:

jag älskar den ,kan titta på den hur mycket som helst ,men är så fokuserad på Micharl i den så filmen i sig vet  jag inte så mycket
    Riktigt het i, Bad kläderna? När han blir jagad av fans.
    Sen hann jag inte se mer...
  • mona83

Fick hem The Wiz idag . Men fattar inbte ett ord av vad som står på baksidan, tyska. Som tur är gick det att välja engelskt tal iaf

• Bevabus

mmm! tacka vet jag att karln är död nu

BooBoo skrev 2009-08-18 20:21:33 följande:
    Men usch.. Gordon är/var riktigt motbjudande
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-18 20:31:36 följande:
    mmm! tacka vet jag att karln är död nu
    Mmmhmm!
    Fick en helt ny syn på Latoya nu.
    När jag var liten så tyckte jag hon va knäpp. Skandalsyrran. Typ; Vem tror hon att hon är som försöker likna MJ.
    För hon är grymt lik sin bror. Och Janet.. Men jag hade ingen vidare kolla på henne som liten. Hade jue bara mina tankar hos MJ då
    Men nu.. All respekt till henne
    Tack för intervjun
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

varsågod

BooBoo skrev 2009-08-18 20:34:54 följande:
    Mmmhmm!Fick en helt ny syn på Latoya nu.När jag var liten så tyckte jag hon va knäpp. Skandalsyrran. Typ; Vem tror hon att hon är som försöker likna MJ. För hon är grymt lik sin bror. Och Janet.. Men jag hade ingen vidare kolla på henne som liten. Hade jue bara mina tankar hos MJ då Men nu.. All respekt till henne Tack för intervjun
  • KikiBoo

Jo en sak kom jag på.. Hon har jue vart med i MJs The way u make me feel..   
    Typ det jag visste om henne...

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson