• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-18 22:40:57 följande:

">

" target="_blank">

Dr.Conrad Murray speaks.
    åh gud såg ni hans ögon  ,han är är en krossad man ,ser ut som han är på väg till ett sammanbrott.Första gången jag ser han sen den bilden som funnits överallt .
    Där såg han så stolt ut ,vet att jag läste att han var jätte stolt och såg detta som sitt livs chans som dock blev hans värsta madröm.
    Jag tror absolut inte att han med vilje döda Michael ,men att han ändå har orsakat hans död .
    Jag tror att han inte att han kommer överleva detta  oavestt om döms oskyldig eller inte
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-18 23:50:44 följande:
    jag är här men tänker kolla länkarna imorn lite upptagen nu
    aha ok jag säger godnatt ska gå ocj sova nu
  • Längtan efter dig

Kikar in lite snabbt. Nu har jag MASSOR att läsa igenom. Har inte varit online då jag jobbat mycket samt att min dator strejkat.

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-18 22:04:56 följande:
    Har hon :O
    Bevabus skrev 2009-08-18 21:43:41 följande:
    Körade hon på den låten?
    Tjejen som MJ jagar, Tatiana. En utav hennes tre vänner i videon är La Toya.
    Brooke skrev 2009-08-18 22:04:32 följande:
    har sett den där.. Snygg avhoppning Michael gjorde på slutet =) Men vem är han Jarvis Cocker? :O
    Han i Pulp
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 22:38:31 följande:
    hittade denna intervju  från bad tiden har inte sett den innan
    ">

Har förresten  hittat min skivspelare nu ,hoppas min E.T  skiva med MJ  kommer i morgon
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 22:55:09 följande:
    en  annan  äldre intrvju från 1988 i flera delar  som i allafall jag inte har sett
    ">

Ooooow! Dom där har jag sett. Men det var ett tag sen.. Ska kolla igen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 23:26:01 följande:
    sött klipp när michael besöker sin gamla skola
    ">

Va söt!
    Bevabus skrev 2009-08-19 00:40:10 följande:
    Det här är en sådan artikel som jag tar med en nypa salt. Det kan vara sant lika mycket som det kan vara falskt. MJ ska begravas på sin födelsedag - dessutom så stårt det vart. www.mirror.co.uk/celebs/news/2009/08/18/micha.../
    Det skrev jag oxo tidigare. Vet inte vad jag ska tro. Ena dan står det att han är begravd. Nästa inte.. O nu detta.. Hmm..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson