• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Dior

Min sambo säger inget alls mer än att skakar på huvudet och tittar på mig med glimten i ögat :)

• beadis
    Dior skrev 2009-07-06 20:18:37 följande:
    nej det är inte alls pinsamt...skriv din e-amil här så lägger jag till dig på min msn...logga in på din msn så ser du att det kommer upp en ruta...
    jag skickar den på din inbox
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 20:23:02 följande:
    Känner du dig utanför?

Jaaaaaa{#lang_emotions_cry} Ingen vill leka med mig jueeee

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    Kibell skrev 2009-07-06 20:21:03 följande:
    Tisdag den 7 juli TV4 14:10The Jacksons - An american dream
    Emmybelönat drama från 1992. Familjen Jackson är en fattig gruvarbetarfamilj i Gary, Indiana. När pappan upptäcker barnens sång- och danstalanger förändras allt och snart har resan mot berömmelsen, men också mot framgångens baksida, börjat.
     TV4 Plus 19:00Minnesstund för Michael Jackson
    TV4 direktständer minnesstunden för Michael Jackson från Staples Center i Los Angeles. Under direktsändningen kommer TV4:s Ronny Svensson samt författaren och populärkulturexperten Fredrik Strage att finnas på plats i studion för reflektioner och kommentarer.

Fredrik Strage, som i sin kritikerrosade bok Fans bland annat skriver om hängivna Michael Jackson-beundrare, summerar förväntningarna:

- Det blir inte en lugn minnesstund, mer ett spektakel. Han kommer att ligga på samma scen där han repeterade sin comeback två dagar innan han dog. Jag tror det kommer att bli en show, säger Fredrik Strage.
     TV4 19:28Minnesstund för Michael Jackson
    Ceremonin fortsätter i TV4 direkt efter TV4 Nyheterna.
     TV4 20:00 Michael Jackson - The Dangerous tour
    Amerikansk konsertfilm från 1992. Under världsturnén Dangerous tour var ett av stoppen Bukarest, Rumänien. Konserten bjuder på några av hans största hits som Smooth criminal, Thriller, Billie Jean och Man in the mirror.
     TV4 22:40Michael Jackson - Not for sale
    Brittisk dokumentär från 2009. Michael Jackson anses vara den stjärna som sålt flest skivor i världen. Trots det brottades superstjärnan med ekonomiska problem under de sista åren av sitt liv. Michael Jackson - Not for sale handlar om de ekonomiska upp- och nedgångar som till slut kulminerade i en planerad auktion av Jacksons mest värdefulla föremål.
    Thanks.. :P Skrev in det där iu min blogg på kändisbloggen =)
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:22:09 följande:
    Danke  Kibell
    Så lite så
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 20:19:51 följande:
    Min sambo är något trött på mig nu efter allt jag har malt om M.J :P
    Tro mig, det är min med....fast idag fick jag han att titta på klippet med tjejen som fick kyssa MJ, han bara log...jag önskar att det var jag...han bara skratta
  • m0e
    Lillfjompa skrev 2009-07-06 20:14:23 följande:
    BEN med Mj, den sitter långt in i mitt hjärta.
    Åh ja den är fin!
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:16:29 följande:
    Finns så MÅNGA bra låtar. Men vilka låtar är mindre bra då?
    Remember the time och You rock My world är väl de enda jag kan komma på såhär direkt som jag inte riktigt gillar att poppa på högsta volym Tycker de är rätt tråkiga om jag ska vara helt ärlig..
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:24:52 följande:
      Jaaaaaa Ingen vill leka med mig jueeee
    Du får väl vara med DÅ....vill du?
  • m0e
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:22:09 följande:
    Danke  Kibell
    Glöm inte att det dessutom är typ heldag med Michael Jackson på Mtv imorrn också
  • Trollet Ludenben

you are not alone och heal the word är mina favoriter... har alltid vart det.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson